Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 og forslag til mellomnavn. ønsker tips takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelutte Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Nydelig! Er ikke så glad i mellomnavn jeg da. Syns de fleste navn gjør seg best alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to+to er fire Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Synne er kjempefint! Men alene. Liker heller ikke mellomnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kjempefint! Vi ville ha det men det var tatt av min svigerinne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synne er kjempefint! Kunne godt tenke meg å kalle en evt jente for det! Men desverre er ikke sambo like enig. Synne er et tidløst solskinnsnavn, og det er flottest alene! Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 #6 Del Skrevet 28. oktober 2006 Veldig fint. Passer best alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #7 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fint! Står på lista mi! Har ikkje mellomnamn til nr.1, så då blir det heller ikkje til nr.2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #8 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fint navn-best alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 29. oktober 2006 #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synne er flott, har tebkt litt på det selv. Synne Emilie er pent, men jeg foretrekker også navnet alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #10 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synne Martine? Synne Agathe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #11 Del Skrevet 31. oktober 2006 Liker det ikke, synne, synder,.... nei, men vi er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #12 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg liker det ikke... sorry.. Men mellomnavn skulle ikke være så vanselig: Synne Marie Synne Karine Synne Helen Synne Martine Synne Andrea Synne Veronika Synne Johanne Synne Ines Synne Lovise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå