lykke8:) Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Etter sjokket og sorgen fra SA på ferie i utlandet ,var jeg egentlig glad for hverdagen her hjemme. Nyter livet og kjærligheten og har denne måneden prøvd skikkelig for å treffe EL. Har ikke helt sikker oversikt på når den er men vi har kost oss mye i denne perioden og håper på klaff. Har IKM neste fredag og prøver å ikke tenke for mye og lete etter symptomer på en evt graviditet.Men det er lettere sagt enn gjort. Vi er heldig som har barn fra før begge to, men ønsket om ett nytt lite under er stort hos oss begge for det. Ønsker alle her inne en deilig og fremfor alt fruktbar høst, og hvis kvalmen kommer skal jeg ikke klage.
martine68 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Tror ikke dette er forumet for klaging på kvalme nei. Jeg hadde blitt overlykkelig hvis jeg ble gravid nå. Kvalmen kan jeg leve med :-) Håper du har hatt hellet med deg denne pp slik at du kan starte på et nytt svangerskap. Med det flotte nicket ditt er du jo nødt til å lykkes snart :-) klem fra
bente69;) Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg å vil bli kvam i høst!!!!!! Jeg vil bli kvalm nå jævla fort, har gått lenge nok å lengta etter kvalme. Med snuppa som nå er 27 mnd var jeg ikke kvalm en bittelitt engang*sukk* Følte meg nesten snytt jeg...hehe Tvi tvi, håper det er en hel gjeng som er gravide/snart blir gravide her inne nå. Det fortjener vi jenter:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå