Gå til innhold

#snufs snufs#


jajja og lillegutt

Anbefalte innlegg

Måtte felle noen tårer... legen hadde lovet meg tidlig UL pga SA sist.. ringte opp på klinikken for å høre om de hadde satt av en time.. fikk beskjed om at legen hadde sendt en vanlig bestilling og at det ikke stod noe om at jeg måtte ha tidlig sjekk..Ble så lei meg, for når jeg var hos legen sist sa han at han skulle be de prioritere meg... snufs#

Dama på tlf sa at det ikke var noe vits i å ta tidlig UL da man ikke kunne se så mye...

vet jeg har kroppen full av hormoner, og at det sikkert er derfor jeg er så lei meg akuratt nå.. men har da sett flere her inne som har tatt tidlig UL..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da, hørtes litt skuffende ut d da:( Var det ingen mulighet for at legen din kunne sendt en ny anbefaling da? eller var det helt fult? hva om han hanviste deg til en privat GU... er jo legen som har gjort feil her, litt dumt av han å bare si sorry d går ikke...

 

*sender litt medfølelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er vits i å ta tidlig UL,ARGH,nå ble jeg sååååå sint på dine vegne! ;-(

Du må ringe til legen din,og si hva som har skjed. Og kommer du ikke noe vei,kan du ta privat UL. ;-)

Ikke gi opp,det blir en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min skal skaffe tidlig UL til meg pga usikker termin (har hatt uregelmessig mens). Så hvis jeg var deg så ville jeg tatt kontakt med legen din igjen og hørt... Kanskje han kan ordne det for deg?! Jeg tror det vil lønne seg både for deg og for spiren din, fordi da kan du slappe mer av og dermed spiren også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Synes jeg du skal kreve, vist du ønsker det!!

Det er ikke sant at man ikke kan se noe v tidlig ul. Jeg fikk invendig ul i uke 6 og da kunne jeg se foster annlegg og fikk høre hjerte slag, var på ny ul i uke 10 da såg vi en hel liten baby som låg og turna og koste seg der inne.

 

Stå på!!!

Lykke til, mista jeg også første gang, men nå går det bra, er i uke 23:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk også inntrykk av at hvis jeg fikk tidlig UL fikk jeg ikke flere muligheter til å ta UL.. at jeg derfor burde vente...

Blir nok at jeg bestiller en privat time.. men spørs hva samboeren sier om det.. han har mere den innstillingen at går det galt så er det en mening med det og at vi bare må vente å se... han skjønner nok ikke at vi er fulle av hormoner og at tankene til tider kan ta litt overhånd..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...