Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 om det er bekkeløsning jeg har...? Var hos legen på første kontroll for 14 dager siden (var da 13 uker), og hadde en liten uke hadd fryktelig vondt i høyre rompeball, ikke hele tiden, men spesielt hvis jeg hadde gjort mye den dagen komme det lurende utover kvelden, akkurat som en stikkende smerte som bredte seg utover. Han avføyde dette som BL, men mente d nok bare var en muskelstrekk e.l.. Er nå (14 dager etter) verre, er litt vondt hele dagen, kjempevondt på kvelden, men fortsatt bare på den høyre rumpeballen. Har lest en god del om det her inne, og forstått d slik at hvis det er BL så er det viktig å ta sine forholdsregler med en gang...? Men kvier meg for å ta kontakt med legen... føler det blir litt mas! Trenger noen gode råd her.
kaffen Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg synes kanskje det høres ut som BL. Hva med å snakke med jordmor? Hun vil kanskje høre på deg på en annen måte enn legen, og evt henvise deg videre...
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Ja, tenkte på det med jordmor, men jeg skal jo ikke dit før etter ul, blir sikker 6 uker til, og er redd for at det kanskje er litt lenge. Kan jo selvfølgelig ringe da men...
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 jeg har hatt det slik til tider, og får veldig vondt om jeg støvuger, og gjør mye en dag. Men hos meg er det nok bare musklene. For hos meg hjelper det masse å tøye ut lysken. Tenk at du skal gå i jentespagaten, men ha den fremste foten i bakkken med bøyd kne, og len kroppen over kneet (NB! ikke svai ryggen i denne øvelsen) Dette fikk jeg høre var en lur tøying av en fysiterapaut, for de med bekken problemer. Og det hjelper meg. Du kan jo prøve å se om det hjelper. Itillegg for du la samboeren din ta husvasken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå