Gå til innhold

Oktober: når pakker dere baggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja, venter nok til et par uker før termin eller noe sånt. tenker å skrive en liste over hva jeg skal ha med og henger opp på tavla hjemme litt før - sånn i tilfelle. Om noe skulle skje i hui og hast og før tiden er det jo mulig for ham eller noen andre å komme oppom sykehuset med det jeg trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nok til ett par uker før termin. Har ikke så kjempelang vei til sykehuset slik at sambo kan kjøre hjem og hente om vi glemmer noe. Hadde vi bodd langt ifra sykehuset hadde jeg nok pakket litt før bare for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 7 uker igjen. Har begynt så smått å pakke litt. Bagen står i gangen, så når d passer seg sånn "slenger" jeg oppi en ting eller to.

Kjøper litt og litt etter som d passer..

Tannkost, tannkrem, dopapir:) smokker, amme bh osv..

Kamera står ved siden av ferdig oppladet.. men har fortsatt endel ting som mangler oppi.. Har bestem meg for å ta med ipoden denne gangen, savnet musikk sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 uker igjen, og har skrevet liste over hva jeg skal ha med meg. Tenkte å begynne å pakke også snart, i alle fall de tingene jeg ikke bruker til daglig. Er ikke noen krise om noe blir gjenglemt da, har ikke så lang vei til sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32uker i dag. Har bare 8uker igjen. Men har alt pakket ned alt jeg ikke trenger før fødselen. feks amme-bh,amme innlegg,litt mindre omslagsjakke som ikke passer over magen nå.

har og laget en liste over ting jeg skal ha med,så skjer det noe i all hast kan jeg eller evt noen andre pakke uten problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 uker igjen nå. Bagen er klar den. Man vet jo aldri. Knøttet kan jo få det travelt når som helst...;-)

 

Dessuten ble samboeren min litt roligere når han slapp å tenke på bagen. Det er jo mest sannsynlig han som må røske den med seg i farta...hehehe....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle pakke ca en mnd. før termin, dvs om et par uker fra nå (uææææ!!!). Forrige gang kom gutten vår to uker før termin og jeg hadde pakket bag'en dagen før!! Tenkte å være litt tidligere ute denne gangen i tilfellet hun vil ut før. Denne gangen må vi jo også få tak i barnevakten, så jeg tenkte det er greit å ha minst mulig å ordne sånn i siste liten når ting allerede er i gang. Vanligvis har man ganske god tid når fødselen starter, men man vet jo aldri. Har uansett tenkt gjennom hva som skal med i bag'en (denne gangen dropper jeg i alle fall alt jeg ikke fikk bruk for sist!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 4 uker igjen snart og jeg har ikke pakket bagen...

Nå bor vi to kvartaler unna sykehuset, så jeg tror gubben kan jogge å hente det jeg trenger... ;-)

 

Jeg tenkte ihvertfall å skrive en liten liste i tilfelle han bare kommer med et brød og et skjørt sånn som andre har kommet med;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 4-5 uker igjen til termin og hadde pakket baggen.... men så har jeg lissom plukket ut ting og tang etter som jeg har vært tom for klær o.l.... så det er ikke så mye igjen... hehe...

men nå er det vel tiden for å gjøre et nytt forsøk, men jeg bruker jo en del av de klærene jeg har tenkt å ta med... har lissom ikke uendelig med utvalg av klær som fremdeles passer ;)

skal uansett skrive ei liste på hva jeg skal ha med, så hvis jeg plutselig får det travelt, så glemmer jeg ikke noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pakket det som ikke er i daglig bruk, og har ellers liste på kjøleskapet med instrukse om resten som skal oppi bagen

 

(tror mannen hadde fått panikk om han skulle pakke bagen på egenhånd, og helt ærlig så tror jeg han hadde glemt det vesentlige og bare tatt med "tull")

 

Toalettsaker har jeg ordnet i reisebokser (sånne små man heller over i) og så kjøpt inn lanolinsalve til brystvorter og evt lepper + xylocain salve til ømt underliv - ja også ammeinnlegg da.

 

Har pakket alt mini trenger til sykehuset (skal være på barselshotell og må ha med klær selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å begynne å pakke snart.... =) Sist ble jeg satt igang 14dager på overtid, og bagen ble pakket kvelden i forveien.. Kanskje være litt føre var denne gangen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pakket bagen samme kvelden som jeg dro med begge to, hadde GOD tid med førstemann, litt dårligere andre gangen kan du si. Det jeg manglet kunne mannen min ta med senere etter at barna var født. Gikk greit... Denne gangen får jeg vel kanskje pakke litt...i frykt for at det går enda fortere enn sist...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg født i uke 37 siste gang, også pakket samme dag. Men som Line sagt, mange ha nok tid til å gjøre det med førsteman, skal pakke i uke 36 dette gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle prøve å få pakket i løpet av neste uke, litt tidlig for tror ikke nruket kommer en dag før termin. men da blir kanskje sambo litt roligere, har maset om denna baggen i flere måneder nå er så redd for at det skal starte sånnf ort og at vi ikke får med oss det vi skal. er første gangs.

 

hehe må le litt av han da ,er så søt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt frem bagen jeg skal bruke, og puttet en tannbørste og tannkrem oppi... :) Resten tar jeg etterhvert når det nærmer seg ennå mer.. uker igjen,så venter nok med å pakke resten om 3 uker eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...