Gå til innhold

Treff i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så morsomt å se at det stadig dukker opp flere som vil slenge seg med..

Fredag 15. september er kommet som forslag (ikke dumt å ta det like etter lønning..) ;)

Noen som har noen motforestillinger? Hvis ikke, foresklår jeg at vi setter det som første treffdato.. :)

Men da passer det kanskje best på ettermiddagen/tidlig kveld?

Hva med ca klokka 17? Så får vi finne en plass om ikke så lenge.. :)

Eller passer det bedre på lørdag 16.?

Kom gjerne med innspill.. Vil jo at det skal passe for så mange som mulig :)

mvh,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden hjemme i helgene vi,er på hytta.Ingen muligheter for å ta det på en ukedag da,litt utpå kvelden? Bare kommer med innspill jeg også :o)

Skrevet

For all del.. Innspill er supert.. Torsdag 14. da? Ca kl. 17? Forslag til sted? Bare Blåbær var visst ikke noe særlig første gangen... :)

Skrevet

Det er heeelt ok for meg ihvertfall.Hva med Zia Theresa? Pizza,biff,pasta har de der vet jeg+at man kan få til langbord der,er ganske rimelig også.Jeg spiser alt,så akkurat det er det samme for meg altså! :o) Hvor kunne du tenkt deg hen da?

Skrevet

njæsj.. Samme for meg egentlig.. ;) Zia Theresa høres bra ut for meg.. :)

Får hpe at det ikke blir "vanskelig" å bli kjent over et langbord da, dersom det kommer mange... Æh.. Det går sikkert bra :)

Skal vi si det sånn? Zia Theresa kl. 17, torsdag 14. september?

Da legger jeg det ut på BIM-treff-siden (BIM-treff Trondheim), og så får vi se hvordan interessen er :)

Skrevet

Blir vi ikke mange trenger vi jo ikke langbord.Gleder meg litt jeg ja:o)

Skrevet

Ja, jeg også. Påmeldingen er lagt ut nå, så nå får vi bare vente :)

Hvor i byen bor du da? Alder? Noen barn fra før?

Jeg bor på Lade, er 27, og dette blir vårt første felles barn. Samboeren min har ei datter på 5 fra før.. :)

Skrevet

Jeg er 33 jeg da,blir vel den eldste antagelig!! Har tvillingutter på 7 år er gift,og bor på heimdal.Håper det kommer noen nå da,er litt "skummelt" dette å ,på en måte.Kjenner jo ikke noen liksom...

Skrevet

Æsjda.. gjør vel ingenting :) Bare moro med litt spredning.. Og for oss førstegangsfødende blir du sikkert en liten gullskatt med masse erfaringer ;)

Har selv bodd endel år på Kattem, forresten :)

Skrevet

Blir spennende å se hvor mange som melder seg nå da.Får håpe det kommer noen som venter tvillinger da,noen råd å gi der ihvertfall ha-ha.Vi snakkes vel her inne før møtet tenker jeg. =o)

Skrevet

Hehe, ja, der har du et lite forsprang, ja ;-)

Ja, vi snakkes sikkert litt senere :)

Nå må jeg begynne å forberede middagen før jenta hentes i barnehagen :)

Skrevet

...foreløpig 3 som har meldt seg på treffet torsdag 14. september.. Noen flere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...