Krølle79 Skrevet 1. september 2006 #26 Skrevet 1. september 2006 Så morsomt å se at det stadig dukker opp flere som vil slenge seg med.. Fredag 15. september er kommet som forslag (ikke dumt å ta det like etter lønning..) Noen som har noen motforestillinger? Hvis ikke, foresklår jeg at vi setter det som første treffdato.. Men da passer det kanskje best på ettermiddagen/tidlig kveld? Hva med ca klokka 17? Så får vi finne en plass om ikke så lenge.. Eller passer det bedre på lørdag 16.? Kom gjerne med innspill.. Vil jo at det skal passe for så mange som mulig mvh,
En liiiten til. Skrevet 1. september 2006 #27 Skrevet 1. september 2006 Sjelden hjemme i helgene vi,er på hytta.Ingen muligheter for å ta det på en ukedag da,litt utpå kvelden? Bare kommer med innspill jeg også )
Krølle79 Skrevet 1. september 2006 #28 Skrevet 1. september 2006 For all del.. Innspill er supert.. Torsdag 14. da? Ca kl. 17? Forslag til sted? Bare Blåbær var visst ikke noe særlig første gangen...
En liiiten til. Skrevet 1. september 2006 #29 Skrevet 1. september 2006 Det er heeelt ok for meg ihvertfall.Hva med Zia Theresa? Pizza,biff,pasta har de der vet jeg+at man kan få til langbord der,er ganske rimelig også.Jeg spiser alt,så akkurat det er det samme for meg altså! ) Hvor kunne du tenkt deg hen da?
Krølle79 Skrevet 1. september 2006 #30 Skrevet 1. september 2006 njæsj.. Samme for meg egentlig.. Zia Theresa høres bra ut for meg.. Får hpe at det ikke blir "vanskelig" å bli kjent over et langbord da, dersom det kommer mange... Æh.. Det går sikkert bra Skal vi si det sånn? Zia Theresa kl. 17, torsdag 14. september? Da legger jeg det ut på BIM-treff-siden (BIM-treff Trondheim), og så får vi se hvordan interessen er
En liiiten til. Skrevet 1. september 2006 #31 Skrevet 1. september 2006 Blir vi ikke mange trenger vi jo ikke langbord.Gleder meg litt jeg ja:o)
Krølle79 Skrevet 1. september 2006 #32 Skrevet 1. september 2006 Ja, jeg også. Påmeldingen er lagt ut nå, så nå får vi bare vente Hvor i byen bor du da? Alder? Noen barn fra før? Jeg bor på Lade, er 27, og dette blir vårt første felles barn. Samboeren min har ei datter på 5 fra før..
En liiiten til. Skrevet 1. september 2006 #33 Skrevet 1. september 2006 Jeg er 33 jeg da,blir vel den eldste antagelig!! Har tvillingutter på 7 år er gift,og bor på heimdal.Håper det kommer noen nå da,er litt "skummelt" dette å ,på en måte.Kjenner jo ikke noen liksom...
Krølle79 Skrevet 1. september 2006 #34 Skrevet 1. september 2006 Æsjda.. gjør vel ingenting Bare moro med litt spredning.. Og for oss førstegangsfødende blir du sikkert en liten gullskatt med masse erfaringer Har selv bodd endel år på Kattem, forresten
En liiiten til. Skrevet 1. september 2006 #35 Skrevet 1. september 2006 Blir spennende å se hvor mange som melder seg nå da.Får håpe det kommer noen som venter tvillinger da,noen råd å gi der ihvertfall ha-ha.Vi snakkes vel her inne før møtet tenker jeg. =o)
Krølle79 Skrevet 1. september 2006 #36 Skrevet 1. september 2006 Hehe, ja, der har du et lite forsprang, ja ;-) Ja, vi snakkes sikkert litt senere Nå må jeg begynne å forberede middagen før jenta hentes i barnehagen
Krølle79 Skrevet 2. september 2006 #37 Skrevet 2. september 2006 ...foreløpig 3 som har meldt seg på treffet torsdag 14. september.. Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå