Gå til innhold

Treff i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som er interessert i å treffes?Vi som har termin de 3 første mnd i 2007 kanskje? Det hadde vært artigt.Så skriv dere gjerne på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, ja, det kunne vært morsomt.. :) Har termin 8. mars, jeg :) Når har du? :)

Skrevet

termin 10.mars her...:)

Skrevet

Hehe.. Da jeg rekna ut over nettet, fikk jeg også 10. mars.. men på 1. kontroll korrigerte legen det til 8. :) Så moro :)

Hvor i Trondheim bor du? Jeg bor på Lade :)

Skrevet

Heimdal her....føler meg ikke gravid så gleder meg til Ul jeg da

Skrevet

Nei.. Skjønner hva du mener... Samme her.. Hvor gammel er du? Er det din første? Jeg er 27, og dette er min første.. :)

Skrevet

Hei, jeg å vil være med! Har termin 10 mars men skal ha ks i februar (håper jeg)

Bor i buvika men er fra Heimdal:)

Skrevet

Hei.. Ehh.. Hva er "ks"? Relativt ny her inne, så har ikke helt lært meg alle "kodene" enda.. ;)

Skrevet

KS er KeiserSnitt:)

Skrevet

åja.. hehe.. Himmel og hav.. Det burde jeg ha skjønt ;) hihi :)

Skrevet

Kaffeplante med bønne: Har du msn? :)

Skrevet

Avtal treff inne på BIM-treff-forumet istedet :) Lettere å holde styr på der inne. (Ligger over terminklubb-forumet i menyfeltet til venstre).

November/desember/januar-jentene har hatt fire særdeles vellykkede treff hittil, og har vårt neste tirsdag 5.september. Det er virkelig å anbefale :)

Skrevet

Hei, jeg har termin 18.januar. Hadde vært moro å treffes! Bor i Skaun, men jobber i Trondheim. Forslag til tidspunkt?

Skrevet

Ka-ping: godt forslag. Takk for den. ikke enkelt å være ny ;)

Da får vi prøve å få til det :)

Skrevet

Ingen årsak, bare spør om det er noe dere lurer på :)

Skrevet

Ka-ping: Tusen takk. Kan hende jeg tar deg på ordet der.. ;)

Alle andre: Nå har jeg ordna et nytt innlegg på BIM-treff-siden for Trondheim... :)

Tittel: Treff for oss feb/mars/april-jentene?

Du som har termin i slutten av januar (husker ikke nick'et ditt ak. nå..) er selvsagt like velkommen til å delta... ;)

Skrevet

hvis det passer så slenger jeg meg med, men har tett timeplan for tiden, så det kan være det ikke går. Har termin 12 mars. Bor på Klett

Skrevet

Det går fint, ja.. Kan du, så kan du.. :) Har du kanskje noen forslag til treffdato som passer? :)

Skrevet

Det hørtes koooselig ut:)

Har termin 25 februar jeg

å Chanzei her inne har 7 mars:) Begge fra Trondheim

Skrevet

Så moro å høre at interessen er der :)

Har laga en link på BIM treff Trondheim under tittelen "BIM-treff for oss feb/mars/april-jentene?"

Der regner jeg med at oppdateringene vil komme :)

Kom gjerne med forslag for treffdato.. :)

Mvh,

Skrevet

Hvor gamle er dere da damer??Vil liksom ikke bli "gamlemor" her altså!!!Jeg er 33 år..

Skrevet

hehe.. alle aldre er jo selvsagt velkomne.. Poenget her er at vi alle har noe til felles.. :)

Selv er jeg 27.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...