Gå til innhold

November: NOEN SOM VET?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det overhodet fysisk mulig merke at man er gravid få dager etter befruktelsen??? eller psykisk for den slags skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

 

vet ikke om det egentlig er mulig, men da jeg ble gravid skjønte jeg fort at noe var på gang... jeg prøvde i 6 mndr, men kun den gangen jeg ble gravid hadde jeg en spesiell følelse. testen viste negativ, men jeg følte likevel på meg at det var noe på gang:) en uke seinere viste testen positivt:D så... om det bare var tilfeldig er jo mulig, men noe spesiellt følte jeg i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert gravid seks ganger og i andre svangerskap følte jeg det "boblet"

i magen/ underlivet. Det var en merkelig følelse og det var dagen et samleie. . Jeg bare "visste" at jeg var gravid. Har ik opplevd det flere ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at jeg merket det i puppene etter bare få dager. Nå skal det sies at jeg ble gravid bare to uker etter sa, så kroppen hadde nok ikke "glemt" den forrige graiditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er tilfelle eller om det er psykisk, men ved mitt 1.svangerskap så følte jeg at jeg var gravid dagen etter et samleie. Vi hadde ikke prøvd noe særlig, var første måneden uten p-piller så egentlig er det ganske godt gjort at det ble klaff på første forsøk. Men slik var det altså den gangen. Ved dette svangerskapet var det ingen følelse med det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...