Gå til innhold

Friskt barn eller????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som bekymrer seg over at barnet ikke skal være friskt og velskapt, eller tenker dere bare gode tanker. Jeg går å tenker en del på om alt er i orden der inne er ikke særlig kjekt. Er d noen som har vært på ultralyd noen gang og fått beskjed om ting som kan være til å uroe seg over?? Håper på tilbakemelding av noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker overhodet ikke på det, men jeg vet om mange som gjør det. Min teori er at babyen kommer uansett, og hvis det er noe galt - takler jeg det på en annen måte når jeg står midt i det, enn om jeg skal "planlegge" hvordan jeg skal reagere på det allerede nå.

Skrevet

Jeg er bekymret denne gangen. Var ikke det med mine to første. Grunnen til at jeg bekymrer meg, er at jeg hadde en kraftig infeksjon bare noen uker ut i svangerskapet. Jeg var også med sønnen min på røntgen før jeg visste jeg var gravid, og nå i uke 14 har jeg fått en infeksjon igjen... Håper jeg kan få en skikkelig ultralyd, for jeg vil være forberedt hvis noe ikke er helt som det skal!

Skrevet

Har ei venninne som fikk beskjed på ultralyd om at barnet var for lite, særlig hodet var alt for lite; her måtte de dessverre gjøre regning med alvorlig hjerneskade. Barnet VAR lite (2,5 kg som fullbåren) men HELT FRISK. Er 13 år i dag og feiler absolutt ingenting.

Det er vel vanlig å bekymre seg litt av og til, men heldigvis får de aller fleste beskjed om at alt er i orden.

Skrevet

Jeg måtte inn på ekstra ultralyd fordi de ikke fikk sett hjertet godt nok på den første. Må innrømme at jeg overhodet ikke bekymret meg, tvert imot syns jeg det var kjempeflott å få den ekstra oppfølgingen :) Det viste seg på den ekstra ul'en at hjertet var i skjønneste orden.

Før den første ul var jeg dermiot litt smånervøs, mest fordi jeg gikk rundt og var tilnærmet symptomløs...

Skrevet

Var litt bekymret for at legen skulle finne noe galt på UL, men alt var i sin sjønneste orden i dag ;);) Kjempekjekt å få bilder av nurket ;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...