Gjest Skrevet 1. september 2006 #26 Skrevet 1. september 2006 god morgen sizza! måtte kikke innom og se hvordan det står til, og nå virker det jo som du er rett rundt hjørnet:-)) slik var jeg hele fredags ettermiddag og kveld, så roet det seg litt og jeg sov noen timer og så våknet jeg og det sa bang!! knallvonde rier med en gang og ikke tvil i hodet mitt at vi måtte kjøre!! skal kikke innom her igjen senere og se hva som skjer! lykke til!!!
lana<3 Skrevet 1. september 2006 #27 Skrevet 1. september 2006 Jeg fikk en knallsterk rie/kynner i bilen igår...det var ikke no gøy...hvordan sitte best mulig i bilen med rier???Følte bilen plutselig ble altfor liten og det at jeg satt fastspent oppreist gjorde alt mye verre...
Bilba og gutta :) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #28 Skrevet 1. september 2006 Håååper dere har rett jenter, for nå orker jeg rett og slett ikke mer snart... gikk og la meg igjen kl 8 i dag og sov i nesten 4 timer. Våkna noen ganger av litt vonde kynnere/rier, men det har gitt seg litt nå... Ikke prøv å stikk nå asså, dusterier...kom tilbake!!! Skal ta meg en dusj, gå en tur, gå i butikken, henge opp klær og rydde litt så får vi se...
Gjest Skrevet 1. september 2006 #29 Skrevet 1. september 2006 hehe.. nei det er IKKE lett å sitte i ro ved rier, det er faktisk praktisk umulig!! jeg hadde et par på vei til sykehuset, heldigvis bor vi nærme!! jeg stod på knæ i baksetet og såg ut vinduet bak.. var eneste stillingen jeg klarte det i:-) hvordan går det med deg lailaelin23.09høygravid:D?? er det tid snart elelr klarer du å drøje den litt?
lana<3 Skrevet 1. september 2006 #30 Skrevet 1. september 2006 Jeg er forvilet over at maserier kan gjøre så vondt...kan tilogmed se på magen når de kommer...den bøyer seg nedover når det strammer ovenfra og ned...når det strammer nede blir det en bue under magen...avogtil strammer alt seg og da ser det ut som jeg ikke er 9 mnd på vei, men fem...blør av riene men jordmoren vil ikke sjekke om det var blitt no mer modning...kunne jo resultere i skikkelige rier sa hun....ble sint på henne..men sa ikke noe....grrrr
lana<3 Skrevet 1. september 2006 #31 Skrevet 1. september 2006 jeg dytter denne til topps igjen slik at den ikke forsvinner i mengden...
Bilba og gutta :) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #32 Skrevet 1. september 2006 Ja, det gjør jeg også, lailaelin... vil ha den på topp så den er lett å finne igjen Føler virkelig at noe er på gang her nå asså.... kom et par vonde rier på kjøpesenteret i sted, og da måtte jeg henge litt på gutten min, hehe... dessuten gjør det vondt å sitte og til og med å tisse! Hver gang jeg sitter på do kommer det en ri, hehe...litt komisk. Men er enda ikke så vondt at jeg føler meg sikker på at det er i gang...og de er fortsatt ikke regelmessige. Kom maaaasse slim i dag også akkurat som i går, så nå må vel den proppen være tom snart. Håper dere heier litt på meg i kveld - synes 11 dager lenge nok, særlig nå jeg fikk beskjed den 15.august om at jeg kom til å føde før termin. Har foresten fått time på ullevål igjen i morgen, for sjekking av modning og mere stripping....jeg kjenner ikke livmortappen min slik jeg gjorde for en uke siden, så regner med at jeg er helt moden nå. Det er bare helt mykt oppi der, men ingen tapp... jippi.
lana<3 Skrevet 1. september 2006 #33 Skrevet 1. september 2006 Forstår godt hva du mener med det å tisse..gruer meg til det hver eneste gang...smertene hogger tak...føler innimellom at jeg blir revet i to...uff....
fjerdemann...eller dame Skrevet 1. september 2006 #34 Skrevet 1. september 2006 tøft, lykke til. høres ut som om ting skjer. masse slim er et godt tegn
lana<3 Skrevet 1. september 2006 #35 Skrevet 1. september 2006 rutta er du også to dager over eller har du bare glemt å skifte nick?
overtids eng0806 Skrevet 1. september 2006 #36 Skrevet 1. september 2006 Hei! Heldigvis en tråd for oss som skulle ha født i august...snufs...har ikke vært inne siden i forgårs og nå er det nesten ingen kjente augustjenter igjen...sukk...3 dager på overtid nå, masse modningsrier men stopper opp hver kveld. I natt skal jeg føde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen som blir med????
Bilba og gutta :) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #37 Skrevet 1. september 2006 Jeg joiner deg på den, veldig fødeklar eng 0806!! Riene mine blir bare vondere og vondere, men det er ikke helt regelmessige enda...kommer med 10-20 min mellomrom og varer ikke så lenge som de burde. Men jeg kjenner at dette er noe mer enn kynnere i hvertfall... må liksom legge meg ned eller opp å gå når de kommer. Hva med deg? Noen tegn til fødsel?
overtids eng0806 Skrevet 1. september 2006 #38 Skrevet 1. september 2006 Åh så spennende da Sizza!! Høres ut som du kanskje er i gang...Har ikke merket så mye mer enn vanlig i dag. Har vonde kynnere men ikke regelmessige. Hatt noen kvelder denne uka med regelmessige sammentrekninger men stopper opp til natta...utrolig kjipt...Ikke noe slimpropp heller, men det må vel nærme seg snart. Skal uansett føde i løpet av helga da, helst i natt....hehe.....skal få med meg mannen på den sexoppskriften fra Rikshospitalet....såg litt komplisert ut spør du meg, men det har faktisk funket for noen...så nå prøver vi alt...)) Du må holde oss oppdatert da...håper du er i gang, skal krysse fingrene....
monicah Skrevet 1. september 2006 #39 Skrevet 1. september 2006 Har nå prøvd å vaske huset for å få fortgang, men får bare j...... vondt i ryggen. Klarer nesten ikke å gå. Prøvde klyster tidligere i kveld. Leste på pakkningen at virkningen kom etter 5 - 15 min, tror ikke jeg klarte å holde igjen 30 sekunder engang. Er muligens litt ekle detaljer for noen dette. Sorry.. Uansett, 7 dager over og ingenting hjelper. ( Har ikke prøvd vibrator da, leste en eller annen plass at det kunne sette i gang fødsel). Stakkars unge, må jo være en merkelig følelse. Hodebunnsmasasje ;-) Er så trøtt å lei, orker ingenting. Håper virkelig kreftene kommer til fødselen :-)
term10.05 Skrevet 1. september 2006 #40 Skrevet 1. september 2006 8 dager på overtid her også. Har prøvd alt; modningsakkupunktur 4 ganger, stripping, vasking av hus,skifte på seng, masse sex osv... Nå gidder jeg ikke mer. Setter meg i sofaen og spiser snop og venter. Er kjempeklar for å kjenne noe som gjør vondt nå, men kjenner overhodet ingenting... Men den sex-oppskriften fra Rikshospitalet, hva går den ut på...? Kanskje det er noe som må prøves.. Blir i alle fall gal av å bare gå og vente på noe som aldri virker som skal skje!
overtids eng0806 Skrevet 1. september 2006 #41 Skrevet 1. september 2006 http://krakle.com/ventenett/igangsetting.html Her er linken til oppskriften.,,.hehe....vi har gjort et iherdig forsøk, ikke lett akkurtat med den magen...hehe...mye knising og fliring...så vi får se nå da...legger meg og venter i spenning.)
Bilba og gutta :) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #42 Skrevet 1. september 2006 Auuu, nå begynner riene å bli skikkelig vonde. Men de er fortsatt ikke regelmessige...hmmm...blir skikkelig sur hvis de stopper helt opp nå!!! Så vondt til ingen nytte liksom... skal sjekke modning/åpning og bli strippa i morgen da, så da får vi se. Men håper jo på fødsel i natt da...
Winterlady Skrevet 1. september 2006 #43 Skrevet 1. september 2006 Søren..offisielt på overtid nå jeg også! Det hadde jeg aldri trodd.
Bilba og gutta :) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #44 Skrevet 1. september 2006 Nå kommer de ganske regelmessig... 8-10 min mellomrom. Har pakka siste rest i bagen og satser på fødsel i natt :-) Den siste ria var rett og slett VOND, så dette kan ikke være modningsrier asså... da kommer jeg til å dø når de skikkelige riene kommer i såfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå