Nyckelpiga Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 noen med tips om billige og bra dyner til babyen? og hvor mange kjøper dere egentlig?
baby3-2013 :) Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg har kjøpt Høie herkules babydyner, en i voggestørrelse 65*80 og en i sprinkelsenstørrelse 80*100. kjøpt de på Hansen & Dysvik, ca. 200 pr stk. De er vaskbare på 60 grader og skal være allergivennlige; så det var ikke så ille dyrt synes jeg.
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg var på Fru Lyng og kjøpte dundyne til halv pris i går (ikke så veldig billig, akkurat, tror den med 50 % avslag kostet ca340 kr). Denne var i størrelsen 65x80 og vi har tenkt å bruke den i vognen sammen med lammeskinn. Denne størrelsen er vel også ofte anbefalt til bruk i kurv, vogge o.l. Til sengen skal vi ha en 80x100 dyne, men har ikke bestemt oss for fiber eller dun enda. Dersom du satser på en vognpose trenger du ikke å tenke på dyne til vognen.
lille*engel Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Det er tilbud på dyner hos princess nå! Fiberdyner og dundyner, i tre ulike størrelser. Er usikker på hva jeg skal kjøpe selv og evt hvor mange en trenger. Jeg har lammeskinnspose i vogna, så trenger ikke dyne til den før våren kommer, så for meg holder det nok med en. (?) Men litt usikker... Flere med råd og erfaringer?
lille*engel Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Hei, jeg hadde tenkt å starte med dyne i den minste str. (65+ 80), men jeg ser flere bruker 80+100 til senga? Blir ikke den fryktelig stortil den lille barnekroppen:) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå