Gå til innhold

dyner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med tips om billige og bra dyner til babyen? og hvor mange kjøper dere egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Høie herkules babydyner, en i voggestørrelse 65*80 og en i sprinkelsenstørrelse 80*100. kjøpt de på Hansen & Dysvik, ca. 200 pr stk. De er vaskbare på 60 grader og skal være allergivennlige; så det var ikke så ille dyrt synes jeg.

Skrevet

Jeg var på Fru Lyng og kjøpte dundyne til halv pris i går (ikke så veldig billig, akkurat, tror den med 50 % avslag kostet ca340 kr). Denne var i størrelsen 65x80 og vi har tenkt å bruke den i vognen sammen med lammeskinn. Denne størrelsen er vel også ofte anbefalt til bruk i kurv, vogge o.l.

Til sengen skal vi ha en 80x100 dyne, men har ikke bestemt oss for fiber eller dun enda.

Dersom du satser på en vognpose trenger du ikke å tenke på dyne til vognen.

Skrevet

Det er tilbud på dyner hos princess nå!

Fiberdyner og dundyner, i tre ulike størrelser. Er usikker på hva jeg skal kjøpe selv og evt hvor mange en trenger. Jeg har lammeskinnspose i vogna, så trenger ikke dyne til den før våren kommer, så for meg holder det nok med en. (?) Men litt usikker...

Flere med råd og erfaringer?

Skrevet

Hei, jeg hadde tenkt å starte med dyne i den minste str. (65+ 80), men jeg ser flere bruker 80+100 til senga? Blir ikke den fryktelig stortil den lille barnekroppen:) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...