Gå til innhold

uke 17,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jg er i uke 17 nå,og jg synes ikke jg har kjennt noe spark enda jg..er annen gangs fødende men det er 4år siden jg gikk gravid sist,,,tror jg kjennte noen spark ,men det er flere uker siden sist.blir redd for at det ikke er bra med barnet jg nå.var hos legen forrige uke og hun klarte ikke få frem hjertelyden på apparatet,men ho sa ho fikk frem bevegelse/aktivitet,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også annengangs gravid.. er i uke 16.. jeg merker ikke noe spark, men kan innimellom kjenne litt sånn rare ting inni der... regner med det er mini som ornder og styrer...:)

Skrevet

Er 16 veker i dag og 2.gongs gravid. Har kjent små dult av og til om kvelden siste veka. Kjenner det helst når eg sit litt framoverbøgd.

Skrevet

Jeg er 2 gangs gravid og 15 uker. Har ikke kjent noe særlig til liv der inne...tror jeg.. det er mange som ikke kjenner noenting før d er kanskje over 20 uker. alt er relativt. alt er nok i orden med den lille:)

Skrevet

hei! jeg er i min 20.uke, og har nettopp begynt å kjenne ting inni der nå ;o) (den siste uka) men er fortsatt svakt.

Skrevet

Hei.

Jeg er også i min uke 17 (16+1)

Har kjent liv siden jeg var 10 uker på vei.

Var en periode ( fra uke 13-15) som det var utrolig mye liv , kilte hele dagen. Ble nesten gal.

Men nå har det roet seg betraktelig.

Kjenner det mye sjeldnere, og når jeg kjenner noe er det mere kraftig.

Sånne dult , også kjenner jeg at ting stryker fram og tilbake inni magen.

Sikkert babyen som leer på armer og bein:)

Alle er forskjellige!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...