Havi Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg har allerede fått vondt i bekkenet og går hjemme om dagen. Veldig tidlig, og jeg blir gal av å gå rolig rundt, og går jeg en liten tur i skogen er de neste to dagene helt jævlig... Men jeg har lyst til å trene allikevel, og lurer på om det er noen som har tips til hva som kan funke? Jeg skal begynne på bekkensvømming i september, men det er ikke ledig før. Gå turer er ikke heldig for meg, selv om jeg elsker turer i høstværet... Sykkel er det noe??
msbu Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Tror både sykkel og svømming er greie kondisjonsøvelser når man har bekkenløsning. Spesielt sykkel, for da burde vel bekkenet være nogenlunde stabilt... Selv er jeg ikke så flink med kondistrening. Jeg skal prøve meg på stram-opp på SPENST i morgen, men er litt usikker, fordi jeg fikk veeeldig vondt i bekken og rygg forrige fredags kveld, muligens pga treningen, men selv velger jeg å legge skylden på jobben..... Men jeg må si meg enig i at turer i høstværet er herlig, spesielt innover skogen, da, så det er jo trist å ha gangproblemer nå om dagen. Har du gangproblemer, har du krav på gratis fysioterapi pga BL. Da kan du jo spørre fysioterapeuten om råd ang kondistrening...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Sykling fungerte utmerket for meg med bekkenløsning. (men har ei venninne som ikke kunne det heller) Prøv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå