mammaJW Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 I går mens jeg satte å kjørte bil fikk jeg driiiiiiiiittttt vondt nede i magen ..som, bare ble verre og verre ....ble sendt med sykebil på sykehus det det ble konstantert sammentrekkninger i livmoren/rier sa han å da .... Fikk da noe for å stoppe dte så alt er bra nuh men fyttigrisen så redd jeg var flere som har opplevd noe lignende så tili som i uke 17+4??
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Aldri opplevd noe slikt, bank i bordet!! Fyttekatta, da hadde jeg blir liveredd! Stakkars deg!!! Har lest at det er vanlig å ha sammentrekninger i livmoren rundtd enne tiden og frem til fødsel fordi livmoren trener seg opp, men ante ikke at det kunne bli så ille! Æsjameg, godt du fikk noe for å stoppe det da. Hva sa legen? Er det normalt? Må du ta det med ro?
2 boys & now pink Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Hvor skremmende. Bra det gikk bra. lykke til
mammaJW Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 jepp jeg måtte ta det med ro ...å ta litt tabletter slik at livmora skal roe seg ned å ikke jobbe for mye nå slik at det går gal veien ...
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Oi! Men det går nok helt sikkert fint nå som du har fått medisiner! Ikke noe gøy for det da men...;( Masse lykke til til deg!!!
Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 jeg hadde ganske så sterke smerter i lysken om natta rundt uke 17. har lest at det er leddbåndene som utvider seg,så jeg trøstet meg med at det var nok det.men det var ganske så vondt altså.Har hørt at hvis man får regelmessige sånne smerter kan det være rier, så er lurt å være obs på det. Så flott at det gikk bra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå