Gå til innhold

Bare 1 uke igjen her inne....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner på min 29. uke neste tirsdag (onsdag iflg BiM) og flytter da over til 3. trimester. Ja, nå begynner det virkelig å nærme seg (91 dager igjen i dag...).

Egentlig blir det greit å flytte over til siden for 3. trimester, for en forandrer jo litt fokus på ting etterhvert som tiden går. Her inne er det jo fortsatt mange som plages med kvalme eller som ikke har vært på UL ennå, og for meg føles det jo nesten som det er en evighet siden jeg hadde samme problemer og interesser... (men jeg har full forståelse for problemene til de som er i begynnelsen av dette trimesteret, ikke misforstå..)

Selv gleder jeg meg til å kunne si at jeg er i tredje trimester, da blir vi jo omtrent høygravide, tenk på det, du...

Joda, vi skal snart bli mammaer, men selv føler jeg at det er en evighet til, ennå. Ute skinner solen hver dag, og vi har daglig temperaturer på over 20 grader - herlig!! Selv om barna har begynt på skolen, og vi har første september i morgen, føler jeg ennå at det er sommer, og håper sommeren varer ennå en måneds tid... 30. november (min termin), derimot, høres ut som skikkelig vinter og nesten jul. Jeg kan ikke fatte og begripe at det ikke er så lenge igjen....

Gleder meg!

Helt enig med samtalemnene på trimesterene, blir litt morro å snakke om andre ting også.

Jeg skal jo bli mamma for 1. gang, og da er ting litt skummelt, så jeg syns tiden går så fort jeg da. Selvom det føles lenge til jul, så blåste jeg frostrøyk for første gang i går morres, da fikk jeg høstfølelsen, og da nærmer det seg altså!

Men for all del, jeg gleder meg stort til jeg kan si : 40 dager igjen og høygravid! Kan tenke meg panikken tar meg da ja ..hehe!

Jeg skal over neste lørdag, har 94 dager igjen idag :0)

Har gledet eg så lenge til dette, bare 12 uker igjen, det er så rart !!

Men nå merker jeg at jeg begynner å tenke på alt som må være klart på 12 uker og... Kjæresten begynner på babyrommet i helgen da, han sa det igår, og da ble jeg glad :0)

Annonse

jeg skal over til mandagen, det blir godt å begynne på siste etappe!! syntes forøverig tiden går litt sakte om dagen... men ble sykemeldt for to uker siden og må nok belage meg på at det er sånn det blir fremover.. så får finne på noe som gjør at tiden går litt fortere!! Men priser de nyedlige høst dagene nå, Veeeeldig deilig med litt frisk luft ute syntes no jeg! Ha en fin dag så sees vi på 3. sem neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...