LadyLay Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Da kom endelig den etterlengtede tvilling/søskenvognen i hus: Jeg bestilte den på www.babyonlineshop.de den 16. august og fikk den hjem på døren i går. Frakten fra Tyskland til Norge tok bare 4 dager, men så har posten brukt noen dager på fortolling etc. Jeg måtte også betale mva-regningen (ikke mva på barnevogner) og fortollingsgebyr før de kunne sende meg vogna. Vel...jeg er ikke det minste misfornøyd med hvor lang tid dette tok!! Vogna var ikke vanskelig å sette sammen, selv mor klarte det på rimelig kort tid i går ettermiddag. Vesla på to år elsket vogna med det samme og satt utrolig godt i den. Jeg valgte vogna da den virker solid og er kjempegod å kjøre. I tillegg har det justerbart styre og bremse på håndtaket. Den blir også veldig liten når den legges sammen, ikke større (snarerer mindre) enn vår Hartan Skater XL som har tre hjul. Den veier ca 17,5 kg... Deler gjerne erfaringene mine med andre som har prøvd samme vogn - positive og negative....
Crazy mama Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hvor mye betalte du for alt sammen? Jeg lurer på å bestille den samme vognen. Hva kjøpte du av tilleggsutstyr, feks en softbag e.l.?
LadyLay Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Med frakt og norsk mva og tollgebyr betalte jeg 6200 norske kroner (ca) for vogn, tilhørende mykbag, regntrekk og pumpe. Råder deg til å gå inn på www.babyonlineshop.no eller www.babyjungle.nl og sjekke prisene. Mener de ligger ganske likt i pris om du kjøper alt jeg kjøpte, men det er litt individuelle forskjeller mellom nettstedene (både på produktene og frakten). Uansett så koster jo vognen ca 7300-7500 i Norge uten tilleggsutstyr som softbag etc. Var på salg hos barneverden for litt siden, men jeg vet ikke om de har det tilbudet lenger. Jeg regnet at alt i alt ville vogna ha kostet meg ca 9000,- med alt her i Norge. Alle må jo vurdere selv om de tør å kjøpe på nett, men vi kjøpte vår andre vogn nå og har bare hatt kjempegode erfaringer med det:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå