2 boys & now pink Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Sitter her og hoster om kapp med guttungen. Var på jobb i går og målte CRP til 38, og ringte legen. Fikk beskjed om å ringe igjen i dag. Gjorde det. Men har hun tid til å se guttungen og meg? NEI! vi fikk gå på legevakten, eller vente til hun har tid om halvannen uke... BLÆ! Tror det er bronkitt eller lungebetennelse i gjære... Og jeg som trodde gravide ble prioritert til en viss grad. Så feil kan jeg ta. SINT! Vet det er andre syke folk der ute, men, men..... måtte bare få det ut.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hmm, det hørtes ikke bra ut. Litt av en beskjed å få av legen. Ikke nok med at du er gravid, men så er guttungen syk også. begge deler er jo forsåvidt en prioriteringsskak, IHVERTFALL hvis det dreier seg om lungebetennelse.. Ta kontakt med legevakten du, det hadde jeg gjort. Det kan være de får gjort noe så det blir bedre for deg og guttungen. Det burde ihvertfall ikke bli verre!! For en dustelege!! Ta deg en tur på legevakta!! God bedring:))
2 boys & now pink Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Takk. Nå har det gått i sykdom her i huset siden 11 august. DRIIIIITlei. Først vannkopper på guttungen, og self tror jeg han smittet meg og... Våknet opp med masse prikker... men de ble aldri blemmer heldigvis. Og nå dette. BLÆ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå