ladand# 02.09.06 Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Er bare to dager til termin!! Litt sprøtt, men er jo ingenting som skjer her.. Bare mensenmurring, men det har jeg hatt i over en uke nå så det er jo ikke noe nytt:-).
Pingo Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hei på deg ) Jeg har 13 dager igjen til termin i dag, så du er ca 2 uker før meg i løypa. Det må være veldig spennende for deg nå, og sikkert veldig kjedelig å vente på noe stort som du ikke vet når skal skje :-p Jeg har jo som sagt litt mer tid igjen enn deg, men merker at jeg kjenner etter tegn ganske ofte. Har mye kynnere, men det har jeg jo hatt lenge. Men nå synes jeg de varer lengre, og ofte i forbindelse med mensmurringer, som jeg også har en del av til tider. Lurer så inmari på hvordan MIN fødsel vil starte, går vannet først, så jeg VET det er i gang, eller får jeg sterkere kynnere/rier som jeg ikke vet om betyr noe eller ikke? Uff, nei vi får bare smøre oss med tålmodighet. Bebisen kommer når den er klar, men håper det skjer ting for deg snart! Lykke til :-)
Sebra Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Hei . Jeg har også termin dato 2 september. Har ikke merket noe ting. Begyner å bli litt utolmodig. Får en del telefoner om kjenner du noe. Nei jeg har endel kynnere det har jo hvert sån i flere uker. Det blir jo min andre gang. Første gangen gikk slimproppen i 2 dager og vanne gikk da på termin daton. Slimproppen har ikke gått. Blir vel gående en god stund til . Lykke til alle sammen.
PinkBaby♡ Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 To dager til terminen bare, oi oi . Håper du slipper og gå over tiden , iallefall ikke lenge over tiden da. Masse lykke til. Får håpe det blir noen trille turer når vi andre har født også. Det hadde vært koslig:)
Lilje74 Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 40 fullgåtte uker for meg i dag! Det er ganske utrolig! Hvordan går det med deg i dag ladland? Nå har du vel nådd termindatoen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå