Gå til innhold

til dere med flere...spørsmål om amming....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi fikk til amminga helt fint på sykehuset.har fått god hjelp der,men noe jeg merket da han bare var et par dager var en rar pipelyd som kom når han drakk.den kom ofte sammen med en lyd som minner om snorking.barnepleieren sa at det bare var en koselyd,et tegn på at han drakk godt og var fornøyd.

da vi kom fra sykehuset ble denne lyden verre.ble skikkelig høy og det høres ut som han ikke får puste.

det er verre om natten enn på dagen.

gikk til helsestasjonen og de sa det ikke var noe å bry seg om.legen sa det var lukkemuskelen i halsen som ikke er helt utvikla på sånne små.

det rare er at ingen har hørt ham når han spiser.de bare gir råd uten å ha hørt lyden.det er virkelig ille og jeg er redd det er noe farlig.høres ut som lyden sitter i brystet og nesen.

noen som kan si meg hva dette kan være.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skal slappe av, og høre på legene:-) Hvis du er virkelig bekymret, kan du jo amme mens de hører. men hvis de sier at det ikke er noe å bekymre seg for, har de nok rett:-)

Skrevet

Den første sønnen min hadde akkurat det samme. Hørtes nesten ut som han ikke fikk puste, men damene på barsel lyttet til ham og sa det var helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...