Gå til innhold

Hva om jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... lekker fostervann?? Hvordan ser jeg det?? Ringte føden i går fordi jeg trodde jeg lakk fostervann... Det var liksom noen dråper i trusa som så ut som vann, ikke som utflod... Fikk da beskjed å legge en klut i trusa og se det ann litt... Kan ikke si at den ble veldig våt... Men er så redd for at jeg lekker!! Men er jo pinlig å ringe inn igjen hvis det egentlig ikke er noe... Hadde det samme i dag igjen.. Men det er jo ikke akkurat mye som kommer ut..?! Hva skal jeg gjøre??

Håper dette ikke ble for teit nå...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært plaget med det samme de siste ukene.... men jeg er ganske sikker på at det er helt tynn utflod eller muligens litt urin (pga hodet til babyen stanger mot blæra).... litt ekkelt og ubehagelig å gå rundt med lekkasje, men det er en av de mange kjipe sidene ved å være gravid.... =( for meg så er det nok med et lite truseinlegg...

Skrevet

Skjønner at du er bekymra. Det er som regel best å ringe fødeavd selv om du føler deg "masete" Hvis det er fostervann er det jo veldig viktig at du ikke går og lekker for lenge, da kan du få en infeksjon som kan gå hardt utover barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...