Gå til innhold

lillegutt på 3 uker piper når han drikker.....noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

vi fikk til amminga helt fint på sykehuset.har fått god hjelp der,men noe jeg merket da han bare var et par dager var en rar pipelyd som kom når han drakk.den kom ofte sammen med en lyd som minner om snorking.barnepleieren sa at det bare var en koselyd,et tegn på at han drakk godt og var fornøyd.

da vi kom fra sykehuset ble denne lyden verre.ble skikkelig høy og det høres ut som han ikke får puste.

det er verre om natten enn på dagen.

gikk til helsestasjonen og de sa det ikke var noe å bry seg om.legen sa det var lukkemuskelen i halsen som ikke er helt utvikla på sånne små.

det rare er at ingen har hørt ham når han spiser.de bare gir råd uten å ha hørt lyden.det er virkelig ille og jeg er redd det er noe farlig.høres ut som lyden sitter i brystet og nesen.

noen som kan si meg hva dette kan være.......

Fortsetter under...

Jeg kunne visstnok høres over hele huset når jeg ble ammet...

Men du kan også lese her...

http://www.babycenter.com/expert/baby/babybreastfeed/1928.html

Hvis det rører seg ved tinningene og barnets tunge stikker ut når det suger så er det rett.

takk,ble litt klokere,men det er jo ikke en klikkelyd da...ser at det beveger seg i tinningene hans og kjenner han tar tak med tunga på en måte,men det piper like mye for det..er jo flaut å spise ute med ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...