♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Til mandag skal vi på vår tredje UL..... Faktisk den ordinære:) og vi er så spente assa.......... Litt nervøs også, men TROR at alt er som det skal:) Hørte hjertelyden senest i går hos jordmor, så DET satte nervene litt ned:) Men vi er også så spente på om vi kan se kjønnet:) For NÅ har vi navnene våre klare til en gutt eller jente:) DÆVEN for en herlig følelse jenter...og gutter:)....... Mammabuksene er på plass og inne "der" bor et lite mennesket:) ojojoj......KAN man bli gladere:)!!!? Nei, nå må jeg lage meg litt frokost dere........Måtte bare få ut litt GLADHET her:) GLEDER OSS TIL MANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!! GLAD,GLAD,GLAD,GLAD...og VELDIG SPENT!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Til onsdag skal vi på vår tredje UL også!! Gru-gleder meg!! Magen min er så liten enda så jeg håper knøttet har vokst inni der siden sist gang.. Og at den er helt frisk!!) Også er vi vanvittig spente på kjønnet! Da blir det seriøs navnleting for fullt! Og litt shopping sikkert... LYKKE TIL!!! Hilsen MED-GLAAAAD:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå