Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du... takk for masse hjelp;)

termin min er 27 okt...

går ut i perm 2 okt...

tar ferie 4 uker i sommer

pappan tar perm 4 uker i sommer..

jeg tar en uke ferie med pappan etter permisjonen er over i okt.. og han tar sine 2 siste permisjonsuker da...

høres det greit ut tror du...

dette betyr at jeg er tilbake hvilken dag da?

du er kjempesnill som hjelper meg altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig å hjelpe.

Hvis du har termin 27 okt, så går du ut i perm fredag 6 oktober. Det er 21 dager ( 3 uker før termin.)

Og så skal du ta ut 4 uker feire i sommer mens pappan bruker 4 av sine 6 uker da når du tar ferie + at du bruker den femte ferieuka de på slutten av permen samtidig som han tar sine siste to uker. Dvs at han da er hjemme en uke lengre enn deg.

Da fra permisjonen starter har du 48 uker (54 - 6 uker osm er pappaperm) + at du skal totalt fem uker ferie, delt på sommer/høst.

Da skal du være tilbake i jobb mandag 15 oktober og pappan skal i jobb mandag 22 oktober.

Men ta en tlf til trygdekontoret og spørr de også. Tror ihvertfall at jeg har regnet riktig nå!

Og hvis du føder før blir det jo trukket fra antall dager.

Med førstemann så fødte jeg 12 dager før termin og fikk da tilsvarende kortere permisjon (8 arbeisdager eller hva det var) men man vet jo ikke hvilken dag man føder så det blir jo bare justert på etterhvert! Men du kan jo si til jobben din ca dato, og at du gir nærmere beskjed når du har født!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...