Gå til innhold

Gutt el Jente - ny UL???

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL i uke 17, dårlige bilder pga litt ekstra spekk, måtte tilbake i uke 20, kunne da se at alt var i skjønneste orden med den lille *puh* godt å høre! Men var desverre umulig å se om den lille vil dukke opp som en gutt eller en jente (satte rumpa i været *ler*)

Bør jeg bare vende meg til tanken på at jeg får men en overasskelse når nurket kommer...? Hadde dere gått på privat UL "bare" for å kansje finne ut kjønn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6137954-gutt-el-jente-ny-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hørt at når du har litt ekstra på magen blir bildene dårligere. Det er dumt. De tok innvendig ultralyd på meg pga det og da ble bildene veldig tydelige:) Er ganske kjedelig å ikke få vite kjønnet når du er veldig innstilt på de. Visst det er mulig å få komme til privat ul for å få vite kjønnet, der du bor, hadde jeg gjort det. Her hvor jeg bor tilbys ikke det:(

Var på ul i uke 16, men det var for tidlig, så jeg fikk ny ul i uke 21. Der sa hun at hun kanskje så kjønnet, men ville ikke være helt sikker med seg selv =) Hehe...

Skal på en vekstestimering i uke 35, så da håper jeg de får se det.

Visste kjønnet med forrigemann, og syns det er mest praktisk =)

Så jeg hadde tatt en privat ul ja...

Jeg kan ikke forstå at det skal ha noe å si at bildene blir dårligere på overvektige kvinner, men alt er relativt. Ultralydene jeg har tatt i dette svaangerskapet har vært veldig klare og fine, tross for ekstra spekk på magen. Har vært på 5 for å se om barnet vokste som det skulle ( går på medisiner) , bare utvendig: uke 10+1, 15+1, 18+4, 19+4 og 23+1. Men det kommer vel an på lege/ jordmor og hvilken unnskyldning de bruker =) Alle de fire som har tatt ul av meg har klart det, og fått fine bilder på skjermen! Ingen har klaget på fettlaget utenpå!

Men lykke til på ny UL! Kanskje barnet ikke er så sjenert ovenfor lege/ jordmor da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...