Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 HEI... Når begynte dere med mammabukser??? Er snart 14 uker, og alt er sååååååååååååå trangt. (:
2nj♥ Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Da er det vel på tide å begynne. Tror nok jeg var14-15 uker på vei da jeg begynte denne gangen da de fleste buksene mine begynte å bli rimelig ubehagelig å ha på. Men dette er jo forskjellig fra gravid til gravid da. Er jo noen som ikke bruker mammabukser i det hel tatt. Søstera mi brukte sine vanlige bukser, og mot slutten hadde hun en slags ekstrastykke med lukking i slik at buksa ble videre øverst.... (ååååå så dårlig forklart, men....)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 jeg har en jobb som krever en viss "dress code", altså ikke trenings tøy (også det som er sååå deilig..) eller ola bukser.. Jeg har liksom ikke forestilt meg å bruke titusenvis av kroner på klær heller, har de rimelige mamma klær noe sted? Feks HM? Noen linker kanskje? bor i Lillestrøm, så det er vel kanskje bare å gidde lete..
Leola Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Sjekk under albumet mitt; Lillemors album Kjøpte bukse på vero moda som jeg har fått sydd inn sånn lapp på. Da kan du kjøpe så pene bukser du vil, tilpasset ditt behov. Et lite tips; kjøp 1 str større enn du vanligvis bruker. Jeg fikk gjort det hos en sydame på en sybutikk da jeg ikke er så flink å sy selv.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg har kjøpt meg en veldig god mammabukse på Lindex. De har flere modeller å velge mellom. Ikke er det så veldig dyrt heller. Lindex har en egen mammakolleksjon, med et helt greit utvalg til en passe rimelig penge. Lykke til med handlingen.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Jeg og var på LINDEX for to dager siden og kjøpte to bukser. En tøff olabukse jeg er veldig fornøyd med, også en kul snekkerbukse. Er 18+4 nå.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Jeg er 19+6, og bruker for første gang i dag. Har to olabukser igjen som passer, men når jeg er litt oppblåst hyler jeg når jeg setter meg ned - dritvondt er det! Så kulemagen er der, og en str større i gensere enn vanlig
emmi - 15.03.08 Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Heisann. Ser at det er to som har kjøpt mammabukser på Lindex. Jeg har vært innom et par-tre Lindex uten at de hadde noe som helst mammatøy. Fikk opplyst på den ene at det bare er Lindex på Aker brygge som har mammatøy nå. Hørtes rart ut syns jeg... Hvor er det dere har kjøpt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå