Tredjegull Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg er en 74-modell som har 2herlige barn fra før. Hadde en MA i slutten av mai, og ønsker veldig at en spire(eller 2...) skal feste seg i magen min igjen. Kan du se noe om det har skjedd/skjer snart? Tusen takk for svar:-) Mvh
supermam5 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 hei,fekk opp graviditet på deg i november eg som vil lykkas for deg,på kjønn vil eg sei jenta..
Tredjegull Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Det blir spennende å se. Har blitt spådd av flere, og har forskjellige svar. Men alle sier at det er jente, og noen mener en gutt også. Altså tvillinger. Bare det er et svangerskap i gang i løpet av dette året, skal jeg være overlykkelig. Kan jeg spørre om du ser at dette er det siste svangerskapet mitt også? Tusen takk for svar!
Tredjegull Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 Må prøve å dytte denne opp da jeg lurer på om du kan se om dette er det siste svangerskapet mitt? Takk for svar:-)
supermam5 Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 eg fekk isje skikkelig svar på d så skjebnen e tydeligvis usikker på d....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå