Gå til innhold

Brukt for flere i UKE 39 gjengen? *sukke*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, presis 10 dager over el, på min IKM dag (kort lutealfase) står jeg opp til spotting, veldig morsomt.... :-(

Så da blir vel ny IKM rundt 26/27 september en gang, altså i uke 39. Og jeg må nok en gang innse at magefølelsen til både min mann og meg er helt på trynet. Vondt i magen har jeg også og det er jo bare typisk at jeg skal plaskeblø akkurat når jeg skal reise vekk på seminar og har bursdagsbesøk for lillegutt i helgen. Æsj altså, dumme, dumme tante!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Dritt tante!

MEN denne 27 september gjengen er voksende og ser ut til å bli veldig stor. Det blir litt av en gjeng som forsvinner inn på 1 tri i uke 39. Gleder meg :-)

Håper du får noen fine dager fremover, til tross for den jævla tanta!!

Klem

Skrevet

Ja, tr er noe dritt... Våknet til besøk på mandag jeg også, til tross for at denne måneden hadde jeg liksom innbilt meg at jeg var gravid... Men hva kan man gjøre, må jo bare bite tennene sammen og veeeeente til neste el og deretter neste ikm.... sukk.... Velkommen inn i "Uke 39-gjengen" da, godt vi har hverandre ihvertfall....

Lykke til med den uutholdelige ventinga du også....

Skrevet

Takk. Føles litt ekstra trist dette her for det blir nok siste pp i denne omgang uansett. Sitter ikke spiren på neste forsøk bør vi stoppe prøvingen for denne gang av praktiske og økonomiske årsaker og vente noen år før vi tar opp igjen tråden. Noe som vil blir utrolig kjipt siden jeg er så klar NÅ, men, men, må være litt fornuftig da. Får virkelig håpe at alle gode ting er tre da... Er veldig godt at vi har hverandre ja!

Skrevet

Jepp, jeg er me! Enig med deg; godt vi har hverandre. Ikke lett dette her og det går på tålmodigheten og på tårene løs

Lykke til:)

Skrevet

Så dumt då, Alva :( Hadde skikkeleg trua på deg denne pp.

Skrevet

Hei 39-gjengen

Måtte bare dytte denne litt. Har ikke tid å sitte her egentlig nå. Skal ha sånn grilling for "borettslaget". Er med i Vel-foreninga og da kan en ikke snike seg unna. For en grillkveld sier nå jeg! Det regner som bare juling. he he. Blir mye koteletter på oss i styret da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...