mamman`te2flottegutter Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg må bare fortelle at jeg har termin i dag! Men det ser ut til at småttis lar vente på seg. Var en tur på sykehuset i går fordi jeg trodde det lakk forstervann, men det var ikke det. Må si jeg ble en smule skuffet. De sa at hvis det var fv så skulle de sette igang fødselen på morgenen i dag. Nå har jeg liksom ikke no dato lenger heller. Må bare gå her å vente da! Får håpe det blir på denne siden av Jul!
Nicita73 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hi hi, får håpe du slipper å gå like lenge som en elefant;) Lykke til, blir spennende dager i møte nå
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Hehe, sjansen er stor for at det blir før jul hvertfall:) Skjønner at det holder etter 40 uker, men max 2 til så blir du satt igang hvis småen fortsatt prøver å klore seg fast:) (hm..ja, to uker høres lenge ut for meg også egentlig.Pokkers kropp som ikke skjønner når det er nok..)
mamman`te2flottegutter Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 Herregud så masse kynnere jeg har i dag da! Skikkelige sammentrekninger. Kanskje han har bestemt seg for å komme akkurat til termin. Det hadde jo vært litt morsomt:)
knærten71 Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 hei venter gutt. Same story her. Vært innom føden, ikke fostervann og laaangt fra moden. Hadde håpet det ble termin baby. Fikk beskjed om å gå hjem spise,sove og ha sex hvis jeg ønsket fortgang. Masse kynnere her så siden det er min første kunne det være et modningstegn og bare ta noen dager til. Spise og sove føler jeg at jeg har gjort i ukesvis nå, bortsett fra tissing da. SUKKKKKKKKKK!
mamman`te2flottegutter Skrevet 31. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2006 Tissing ja! Vet ikke hvor mange ganger jeg er oppe om natten for å tisse. Det er akkurat som om det skikkelig verker når jeg bare har litt i blæra. Skulle gjerne hatt sex for å få litt fortgang, men kællen synes det er pervo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå