Circe Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 ...ønske dere en god morgen og en fanastisk dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 hehe.. takk.. og i lige måde:-) sitter her og manner meg opp til å lage meg frokost.. IKKE noe særlig lyst på mat akkurat nei:-s men vet jeg må ha mat:-) hehe har fri fra skolen i dag, så dette blir en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Good morgen.. Ligger på sofaen og konsentrerer meg om å få frokosten til å fortsette å være i magen:o( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanten Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 God morron och tack det samma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jajja og lillegutt Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 hehe takk og det samme til deg... vanskelig og legge vekk pc'n og gjøre husarbeid når det er så mange koslige folk her på nettet... men det må vell gjøres snart.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Hvorfor har du byttet tilbake nicket ditt? Var det noen som mente du ikke passet som dronningen av bim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. august 2006 Nei, det gjorde jeg på eget initiativ!! hehe.. Ville litt ned på deres nivå.. hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #8 Del Skrevet 31. august 2006 Takk for det. Har første ordinære svangerskapskontroll i dag, jeg, og er litt spent på det. Fikk en ekstra tur innom jordmor (UL) sist uke pga blødning. Akkurat nå ser alt bra ut, men har mange spørsmål det skal bli greit å få snakket med jordmor om. ønsker en fin dag til deg, og dere andre, også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 31. august 2006 Masse lykke til i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #10 Del Skrevet 31. august 2006 En riktig fin dag til dere også! Er ikke været deilig jenter?? Jeg hopper over til 2 trim i helga.. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå