Gå til innhold

Er jeg helt tussete??


Slettes

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

 

Fulgt med her i en kort periode, men har ikke kommet med noen innlegg før nå.. Tror virkelig ikke et slik forum var på plass ved mine siste svangerskaper..

 

Er 7, snart 8 uker på vei med mitt tredje barn og har denne gangen også (foreløpig) fått termin i april.. Personlig tror VI (samboeren min og meg) at jeg er lengre på vei, men det får vi vel vite ved første UL..

 

Det er over 11 år siden jeg fikk min sønn nr. 2, slik at dette svangerskapet føles som det aller første på nytt og alt som skjer med kroppen min har aldri skjedd før..

 

Alle symptomene jeg NÅ har, må ha vært totalt fraværende begge de tidligere gangene.. Jeg kan ikke huske at jeg var så trøtt da som jeg er nå.. Heller ikke at brystene gjorde så vondt at jeg ikke klarte å ligge på magen, hoppe eller løpe eller at jeg våknet midt på natten bare fordi jeg måtte på do.. Jeg husker ikke at jeg begynte å grine bare samboeren min så på meg, heller ikke at jeg misforstod hans ”GODE OG VELMENTE ORD” og tok alt som kritikk..

 

Jeg har tatt opp dette med ham og han mener at det bare er meg som er litt tussete - JA selvfølgelig har han rett, jeg er jo ”bare” gravid..

 

Takk, kjære prinsen min, for at du vil dele opplevelsene, gledene, alle følelsene med meg og at du viser slik interesse for hva som skjer med den lille i perioden vi nå går inn i sammen.. Ser så enormt masse frem til igjen å få en liten..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke tussete, du er bare gravid...

Jeg reagerer også helt annerledes denne gangen enn forrige gang jeg var gravid, og det er 4-5 år siden.

Fort gjort å bli litt emosjonell og tårevåt ja.

Bra du har en så snill og forståelsesfull mann som støtter deg så bra også.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunba!

 

Jeg kjenner meg sånn igjen!

 

Det er lenge siden for meg også, og jeg føler med som en førstegangs.. Ikke kan jeg huske at jeg var så trett og sliten de forrige gangene heller..

 

Jeg har vært litt på tuppa i det siste.. og klarer ikke at samboeren ser på magen min, eller strekker seg etter den..

 

"det er bare flesk" Kan jeg frese... Uff, jeg er fæl..

 

Går over til 2 trim denne helga, håper hormomene hopper etter..:)

 

Hilsen en tussete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...