Gå til innhold

Desember: Suge på totten

Anbefalte innlegg

Gjør deres det? Even suger på totten når han har lyst på pupp han. Akkurat som han forbereder suginga:-) hehe... Også når jeg legger han ned i senga og han er trøtt, da finner han totten og drar dyna godt opp for virkelig å kose seg. Jeg gir smokk i stedet når han legger seg, synes det er bedre for tennene. Men de er bra søte da med totten i munn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6137603-desember-suge-p%C3%A5-totten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei akk, bruker verken tott eller smokk. Skulle ønske han tok smokk, hadde vært så greit å kunne roe han til å finne søvnen alene etter hvert. Ville heller hatt smokk enn tott, for det er enklere å slutte med smokken, innbiller jeg meg. Her er det puppen som brukes som smokk, hehe.

Synes jeg ser Even med totten og dyna godt opp i ansiktet. Fine gutten :-)

Trygve sutter på tommelen av og til, men ikke noe fast. Gjør det faktisk sjelden når han er trøtt - da er han så opptatt med å puske på øret sitt og gnikke øynene.

Får han ikke til å ta smokk. Han sutter max i 2 sek og så drar han den ut og studerer den. Putter han den inn igjen er det feil veien.

Ville helst at han skulle ta smokk istedenfor tommel, men men.

Det ser ut som han får dekket suttebehovet på puppene mine......sutter "hele natta". !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...