Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Er forferdelig kvalm om dagen. Tror jeg er 6+0 i dag. Helt forferdelig, har ikke spydd ennå, men på nippet maange ganger. Så i dag er jeg hjemme fra jobb. Var kvalm i hele går også, men da hadde jeg heldigvis fri fra jobb. Håper bare dette ikke fortsetter. Snuppa på snart 3 år tar jo ikke hensyn til at mamma ikke føler seg i form. Heldigvis er hun i bhg nå da. Var nesten ikke kvalm når jeg gikk med første, så tydelig at jeg skal få svi for det nå.... Bare det ikke varer altfor lenge, OG at jeg slipper å spy, for det er det VERSTE jeg vet... Bare noen *stakkarsmegtanker* fra meg.. Håper de aller, aller fleste her inne slipper å være kvalme:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missili Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Hadde det sånn som deg når jeg var i uke 6.. Det er ikke noe behagelig. Er ni 8+5 og er nesten ikke kvalm lenger. Litt inimellom, men det holder jeg ut. Jag har også en gutt fra før, var ikke kvalm i mitt forrige svangerskap. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 jeg er også svært uvel til tider.. det kommer i bølger utover dagen... det eneste som hjelper er å spise med veldig jevne mellomrom.. hehe jeg har ei datter på 3 1/2 år fra før, og da var jeg ikke det spøtt kvalm.. merka ingenting til graviditeten foruten manglende mens og blått kryss..:-) kun litt sliten og trøtt rundt uke 7-8-9 bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solegget sprekker til påske Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 hei. er i slutten av uke ni nå og kvalmen har utløst en sykemelding. brekker meg og spyr. men håper på at dette er toppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tottila Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 Åh, jeg føler med deg! Jeg er kvalm stort sett hele dagen. Må spise med jevne mellomrom, men ingenting frister. Blir kvalm bare ved tanken på mat. Og lukter! Herregud! Jeg tåler nesten ingen lukter, spesielt ikke såpe, shampo, deo og lignende. Mannen min får ikke bruke deo eller aftershave lenger. Da kaster jeg opp! ) Og så tåler jeg ikke være i sola! Blir uvel av det også. Så nå håper jeg godværet slutter snart!!!!! Er i uke 7. Et lite hjertesukk fra meg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 To tips!! Akupunktur og Ingefærtabletter Urizal orginal!!! Hjelper garantert!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå