Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Jeg har lest og fulgt med litt, men jeg har ikke orket å være så fokusert på babylaging i sommer.. Nå er jeg ferdig med de tre pergokurene, og det ble ingen graviditet ut av det desverre. Er nok veldig skuffet over dette, for jeg hadde liksom så stor tro på at når det lå to tre klare egg der MÅTTE det vel bli til noe? Men nei... Nå har vi vært prøvere i 36 måneder. Høsten er her og jeg begynner å merke at lysten til å få en baby slett ikke avtar, TVERT IMOT! Jeg ønsker meg det så inderlig! (som alle her inne)! Lurer på om jeg skal forsøke noe naturmedisin nå.. Orker liksom ikke mere sykehus, og dessuten får jeg ikke særlig mere hjelp heller, siden vi har klart å få to velskapte jenter for en liten evighet siden (de er 8 og 10). Har tenkt mye på å skaffe meg en hund i det siste. Det hadde jo vært en slags baby det også?!! Er det noen av dere som vet noe om den naturlige progestoronkremen som man kan kjøpe på helsekost? Hvor ofte man skal smøre seg og hva den gjør? Jeg er desperat etter gode råd. Det er ingen fornuftig grunn til at vi ikke får det til, for det er ikke funnet noe galt med oss. Jeg har litt muskelknuter, men ikke så mye at det skulle påvirke i særlig grad mente de på sykehuset.. Vi får bare stå på jenter! Jeg ønsker dere alle en fruktbar høst ihvertfall!! STOR klem;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satkkars dere som har holdt på så lenge. Jeg har holdt på i et år og ser liksom ikke fòr meg at jeg blir gravid igjen. Men jeg vet at jeg kan bli gravid, så jeg får bare ta frem det lille jeg har av tålmodighet igjen og bruke det opp denne mnd.

Går utifra at dere har prøvd alt som er å prøve. Har dere fått til å "slappe av" i en periode? Skal visst gjøre underverker, men det er ikke så lett å få til.

Håper virkelig at dere får deres ømske oppfyllt og at magen din begynner å vokse snart!!

Klem fra en som er ny på slitere...

Skrevet

Mange sier til meg at jeg skal slappe av, og det er kanskje noe i det? Jeg skal forsøke.. Holder på å ta lappen nå (bedre sent enn aldri!), og det får ihvertfall tankene mere over på noe annet. Det er kjedelig når man får den tanken i hodet om at man aldri skal greie å bli gravid igjen. Jeg vet hvordan det føles, og det er ikke moro.. Men, forsøk å tenk positive tanker istedet. Det er ikke så unormalt å bruke litt tid på å bli gravid. LYKKE til!!

Skrevet

Hei mia72

Uff..dette skjønner jeg er kjipt for deg.. Kan du ikke få hjelp i det private? Ser de på om du har barn fra før?

Håper det ordner seg for deg:-) Ønsker deg lykke til!

Klem

Skrevet

Hei Mia!

Dette var trist lesning. Jeg er egentlig ikke sliter ennå, men en veldig utåmodig prøver og er i min 10pp nå. Har rukker to maer.

Jeg får jo ikke noen utredning ennå og prøver alternative ting i stedet.

Den progesteronkremen du får kjøpt på helsekosten heter "progestacare" og den skal du smøre deg med to ganger daglig på den tynne huden du har på underarmene, mellom lårene eller på brystet. Ikke smør deg på samme sted to ganger på rad. Men..dette rådet fikk jeg av legen og skal begynne med det når jeg eventuellt blir gravid igjen. Jeg vet ikke hvordan du bruker den for å bli gravid..Trodde ikke at det gikk an.

Jeg har begynnt på akupunktur og fått homeopatisk medisin, noe som heter sepia den skal gjøre kroppen og mitt system mer balansert. Jeg merker at noe skjer i kroppen min etter at jeg begynte på den. Nå er jeg ikke blitt gravid ennå(tror jeg) men har heller ikke gått mer enn tre ganger til akupuktur. Hun som setter nåler har stor tro på at det hun gjør kan hjelpe meg med å bli gravid på nytt og-hvis det ikke er noe galt med barnet-beholde det.

Jeg betaler 300 pr "time" med nåler (20 min) og det syntes jeg det er verdt.

Ellers så er det jo salvie te som alle her på bim drikker. Den er ikke ikke noe god, men jregdrikker to kopper hver dag fra jeg er ferdig med tr og til jg har hatt el. Vet ikke hvor mye den virker, men alt skal være prøvd!

Lykke til til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...