Nr-3-i-Magen Skrevet 31. august 2006 #26 Skrevet 31. august 2006 Tell i kalenderen din da! Jeg har telt flere ganger nå, og ender opp på mandag 8. okt. Ho har ikke fri til og med uke 41, ho har fri til mandagen i uke 41 som er 8. okt. Og svaret mitt over var til hamster1, ikke til deg, du havna innimellom mens jeg svarte...
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 31. august 2006 #27 Skrevet 31. august 2006 Vil bare legge til at siden du har termin etter 1 juli,får far 6 uker pappa perm,og det som da er nytt,er at far kan ta perm. sammtidlig som du tar perm:) Står så på Trygdeetatens sider:)
Jordbærjenta:-) Skrevet 31. august 2006 #28 Skrevet 31. august 2006 Når du da er hjemme de 6 ukene han har pappaperm er du hjemme uten lønn da eller?
Nr-3-i-Magen Skrevet 31. august 2006 #29 Skrevet 31. august 2006 I denne tråden skriver du at 53 uker fra 2. okt er 15. okt, og det er jeg uenig i. I den andre tråden skriver du at 53 uker fra 6. okt er 15. okt og det er jeg helt enig i :-) Så da spørs det bare om HI skal ut i permisjon 2. okt (som er mer enn tre uker før termin) eller om ho skal ut 6. okt. Skal se vi er enige likevel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå