Gå til innhold

Så spiren i går :)

Missili

Anbefalte innlegg

Hei!

Var på tidlig ul i går, 8+5. Det var så deilig og de et bankende hjerte. Hun målte spiren og h*n vokste som den skulle. Nå håper jeg resten av svangerskapet går bra. Gleder meg veldig til og bli mamma igjen. Har en gutt på snart 4 år.

Dere som har tatt tidlig ul, Skal dere ta flere private ul?

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kozli det låter. :)

Var det nån speciell anledning til att du var på tidlig UL?

Jag tycker att det ær så många som ær på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Det var ju veldi fint att allt var bra då. :)

Jag har inte några speciella "plager" med symtomer. Har varit skikkeli kvalm ett par gånger, men det har gått veldi bra tycker jag, ær 8+4 idag.

Klart man tænker lite på hur det står till dær inne och jag førstår dig godt nær du bara vil sjekka om det ær liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg så min lille spire når jeg var 8+4. Helt fantastisk!!! :) Skal tilbake igjen neste uke, da er jeg 11+5. Jeg går rundt og er nervøs og bekymret og fikk ikke time til ordinær UL før i uke 20, så derfor vil vi se den lille en gang til før vi offentliggjør det. Er jeg hysterisk?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei synes ikke du er hysterisk. Tror også jeg vil ta en ul til før den ordinære.. Blir mer rolig når man vet ting er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag ville nog inte kalla dig hysterisk, men kanske lite væl bekymrad....?

Ivafall så længe det inte ær nåt som tyder på att nåt ær fel.

Jag kan godt førstå att du vil sjekka att allt ær bra, men jag prøver å hellre tænka som så att; hade det varit så stor risk før att nåt går galt så hade vi fått fler svangerskapskontroller hos det offentlige....

Men jag menar oxå att var och en får gøra som de vill med sin graviditet och ær du orolig så tycker jag absolut att du ska ta dig en tur på UL.

Det ær ivafall så jag tænker nu, men vem vet...næsta vecka kanske jag har ændrat mig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så heldig du er!! Det var bra alt sto bra til!!

Jeg skal ta tidlig UL på onsdag 6. av akkurat samme grunn som deg.

Må bare vite at alt er i orden, klarer liksom ikke å offentliggjøre det helt uten å vite at det faktisk er der og lever... Kanskje litt hysterisk her og, men har mistet to ganger før, så hvorfor ikke unne seg litt ekstra og slippe å bekymre seg???

Det var iallefall bra å høre alt var bra med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...