Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg inn her òg jeg jenter. Holder meg til daglig på BliGravid, men jeg hører visst til her inne også nå. Desevrre :-(

Har holdt på i et år, bare et lite opphold i februar da jeg hadde en MA. Ellers så har jeg pco og har en dobbelt pergo kur bak meg. Fikk den jævla filletanta for et par dager siden så jeg skal hive i meg nye pergo piller nå i helgen.

Ellers så har jeg en spesiell historie om hvordan jeg skal bli mamma igjen, har en datter på 7 fra før, den finner dere inne på BliGravid under innlegget " Min historie om hvordan å bli mamma igjen". Hvis dere vil vite litt mer om meg, så kan dere lese den.

Jeg har, hvis el går etter planen, IKM 27 september. Vi er en stor gjeng inne på BliGravid som har IKM den dagen og har allerede satt opp buss til 1 tri, så jeg blir her ikke så lenge, jenter ;-)

Ha en strålende dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss.

Får håpe du får et kort og fruktbart opphold her!

Skal du gå rett på en ny kur uten å ha en pauseperiode i mellom?

Klem

Skrevet

Hei Susse.

Gyn har ikke sagt noe om opphold, så her er det bare å kjøre på. Fikk i dag svar fra legen om at jeg hadde hatt el denne mnd. Endte opp med å gråte etterpå. Egentlig er jeg jo veldig glad for at pergo har gitt meg el, men hvorfor i /"!%¤#/" har det ikke blitt befruktet og satt seg fast!!?? Vet at vi traff el. Men samtidig vet jeg jo at det er få befruktede egg som fester seg. Ble bare litt trist ved tanken på at jeg faktisk hadde hatt el og at det gikk ikke da heller :-(

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...