Lilla78 Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 God morgen alle gode jenter:-) Vi fikk svar på prøven mannen min har tatt hus Purvis i går etter at han har gått på antibiotika og Pergo. (jeg har også gått på Pergo denne mnd. og venter på el nå) Ved ultralyd fant han en stor skade i den ene testikkelen fordi han er operert for brokk, men sjansene våre var å få bort en fortetning i den friske. Derfor har han gått på medisiner. Men - tro det eller ei - det er faktisk litt dårligere enn det var sist.. Purvis sier at fortetningen som er i den friske nok er permanent og at de cellene som kommer kommer fra den skadede - og den reagerer ikke på medisinering.. Ja, ja.. konklusjonen hans er derfor at vi må få hjelp gjennom prøverør. Ikke noen stor bombe akkurat, når vi først har vært til utredning etc. - men likevel kjipt når det står der svart på hvitt.. Mannen min er veldig veldig lei seg på mine vegne pga det vi må gjennom, så jeg prøvde å trøste han så godt jeg kunne i går. Kjenner i dag at jeg nok trenger litt trøst selv også, for jeg er ganske deppa og tom nå.. Vi skal til Aleris for første samtale 12/9, nå er jeg glad vi har bestilt den for et par uker siden så blir ikke ventetiden så lang. Jeg er trist og lei meg, men samtidig gleder jeg meg veldig til å komme i gang - det kan jo hende at det blir baby av det :-))) Tenk det, da.. Klem
mia72 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Så kjedelig... Jeg forstår godt at du også trenger trøst! Dette betyr jo at ting blir ganske annerledes enn hva du hadde forestilt deg, og det tar tid å omstille seg og finne ny entusiasme. Men, når det nå er så galt fatt.. Dette er jo også en mulighet! Jeg har en venninne som var prøver i seks år før det ble bestemt at IVF var nødvendig. Hun ble først veldig trist, men så gikk det jammen ikke lang tid før hun var gravid - og verdens lykkeligste. Dere har time allerede 12 september, og da går det kanskje ganske slag i slag med videre behandling? Jeg ønsker dere all mulig lykke til videre! Blir spennende å høre fortsettelsen.
*sommer* Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Hei Skjønner at du er trist etter en slik nyhet, man har vel ikke akkurat forestilt seg at det skulle bli verre etter medisinering. Kjempe bra at dere skal til samtale så kjapt da så slipper dere vente så lenge. Ønsker dere lykke til med IVF forsøk, håper dere kommer kjapt i gang.
Lilla78 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 Tusen takk for støtten:-) Ja, det er fint at vi har time så raskt, det er jeg kjempeglad for. Det er ikke noe ventetid der, så vi kan nok starte ved neste menstruasjon forutsatt at de ikke vil ta flere prøver av meg, da. Spent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå