Rolin Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Ja, da er det et faktum. Det gikk ikke denne gangen heller. Testen rakk jeg ikke ta - mansen var der da jeg våknet i dag tidlig: Alt har låst seg i meg akkurat nå Tårene renner, og det føles så ufattelig urettferdig. Denne gangen trodde jeg det skulle gå - egentlig. Akupunkturen gjorde alt optimalt i følge akupunktøren. Albyl-E skulle tynne ut blodet og sørge for at det ble enda mer optimalt ifølge klinikken. Det ble satt inn et 4-cellers og et 5-cellers embryo og alt var jo så fantastisk optimalt. Hvorfor vil det seg ikke. Hvorfor???? Dette var det 3 forsøket. Nå er det et fryseforsøk igjen - så er vel drømmen over.... Åh Gud så vondt det gjør akkurat nå Må på jobb også...har jo ikke noe lyst - står i klesbutikk - men jeg kan ikke bli syk på så kort varsel. - Kanskje er det like bra - for da må jeg jo ta meg sammen....
finetine Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Å Rolin det var trist å lese! Vet ikke helt hva jeg skal skrive, ikke mye som hjelper uansett. Er så ufattelig urettferdig at ikke det skal lykkes når barnet er så ønsket! Håper du ikke er på jobb alene idag ihvertfall så du kan ta deg en tur ut hvis det trengs. Er det noen på jobben som vet? Jeg syntes det var veldig godt med den støtten jeg fikk når jeg ikke lyktes i januar. Har lest at man kan blø de første tre månedene, men det her var kanskje så kraftig at det ikke er tvil? Du kan jo ta testen forsikkerhetsskyld( vil ikke gi falske forhåpninger). Ble helt lei meg på vegne av deg, vet hvor vondt det her er! Trøsteklem fra
Rolin Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg er alene på jobb idag, derfor det er så vanskelig å bare si at man er syk samme dag! Bor på en liten plass, og ingen på jobb vet.... Da hadde det jo vært ut over hele "bygda" på null komma nix:) Nei, det går vel bra:) Blør nesten ingenting, men det pleier jeg ikke heller. Satte inn to egg, men det er vel minimal sjans for at det er bare det ene det er blødning for. De sier ihvertfall at du ikke skal blø om det ene sitter og det andre går til grunne...Da blir det bare tatt opp av systemet og forsvinner...
finetine Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Skjønner at du ikke vil at alle skal vite ja. Det kan faktisk være veldig slitsomt. Fortalte alle på jobben om det første forsøket, og selvom alle mente det vel kan det bli litt vel mye når vi er 17 "skravlekjerringer" ( i positiv betydning) på jobben. Følte at jeg svarte på samme spørsmålet om og om igjen. Nå har jeg ikke sagt noe og det er litt godt faktisk. Høres kanskje ut som det ikke gikk denne gangen da ja, men vet ikke så mye om når de setter inn to egg. Lykke til på jobben idag, håper du får mange koselige kunder så det ikke blir en altfor tøff dag for deg. Klem
litjpia77 Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Huff, det var trist! Skjønner du har det vondt nå. Ikke noe særlig å måtte dra på jobb heller! Du får bite tennene sammen og holde ut dagen! Klemmer fra
Gøril og Jesper :) Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 det var skikkelig trist lesing. Hadde virkelig håpet at du skulle få testet positivt i dag. Det har vært så mange nedturer nå, det er helt vanvittig.. Nå må dette snart snu!! Håper du klarer å komme deg gjennom dagen Rolin, og at det er fryseforsøk som er tingen. Både for deg og meg KLEM
Rolin Skrevet 1. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2006 Tusen takk for støtten... Dere vet jo alt om dette her:( Om dagen igår var tøff, så er denne enda tøffere. Jeg har snakket med klinikken og måtte fortelle at det gikk galt, og de blir jo også så lei seg for at det ikke går:( Idag bare gråter jeg. Har fri idag og kan la alt få fritt utløp. Igår gikk jeg bare utapå meg selv. Idag har jeg tid til å kjenne skikkelig etter og det er så trist så trist:( Alle de 3 forsøkene er over... Da har vi et eller to fryseforsøk igjen, alt etter som de bestemmer...
UngVoksen-over termin Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Uff.... Stakkars... vet ikke hva jeg skal si....Tenker masse på deg i allefall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå