selfangerkjerringa Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Nå er det bare 130 dager igjen..........
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Veit itj om jeg er helt enig med deg, har 192 dager igjen:(
cemor c Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Hehe, har 126 jeg! c",) (men med min flaks, går jeg jo over da!!!!! hehe)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 187 dager igjen her.. men egentlig går det fort ja :0) Syns de første 12 ukene gikk unna.. (i alle fall nå som jeg ser tilbake) *ler* Det er herlig å tenke på at jeg allerede har startet på uke 14!!
selfangerkjerringa Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2006 Heisann, visste ikke at vi hadde termin så tett? Eller vent... var det du som skulle ha planlagt KS kanskje? Vel, siden jeg er andregangs så kan det jo hende at jeg får før termin og, hvem vet Spennende!!!
Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 hos meg står det omtrent stille.. Enda jeg er i full jobb, studerer to kvelder i uka, har nytt hus med masse igjen i, og to døtre.. ENDA så går tiden sakte..
cemor c Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Meg du tenker på? Nei, jeg håper da at jeg skal føde "normalt" hehe c",) Jeg fikk jo flyttet terminen fra 14 -4 janual etter ul. c",)
selfangerkjerringa Skrevet 31. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2006 ah da blander jeg hehe... men det blir uansett kjempespennende! Jeg har termin 8.januar, og hvis din er 4-14 eller noe sånt så ligger vi og kjemper i samme løypa hihihi.. jeg syns det er kjempegøy å være gravid jeg! Dvs hele konseptet med å bære fram og føde barn. Dessverre følger det jo med en del sånn rusk i maskineriet for min del, men det får jeg bare takle syns jeg. Verre med de stakkarane rundt om med bekkenløsning, da syns ikke jeg at jeg "har lov" til å klage over mitt pes liksom...
msbu Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 91 dager igjen, jeg! Men jeg tviler på at babyen bryr seg om min tidsregning. Den kommer når den har tenkt det, enten det er 3 uker før eller 2 uker etter, dessverre. Prinsessa mi på 6 år, syntes visst det var totalt unødvendig å komme ut når jeg ønsket det. Jeg er sikker på at hun holdt seg hardt fast i eggstokkene og nektet å slippe taket )... Men til slutt kom hun, da, endelig. Skal bli morsomt å se når denne krabaten kommer. Jeg har født en til termin og en 9 dager på overtid. Minstebarnet kan gjerne komme noen dager tidligere, for min del.... Så ikke fortvil. Dere som har 100 dager igjen, kan jo faktisk havne på føden en mnd før meg }
selfangerkjerringa Skrevet 31. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2006 Jeg teller faktisk ikke dager, er andregangs så jeg slapper kanskje litt mer av... men det var litt sjokk å plutselig se at det bare var 130 igjen... her skulle jeg liksom nyte hvert sekund av svangerskapet, og plutselig er det bare et par dager igjen liksom! pjuh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå