Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Jeg har nå vært på ul, og jeg er ikke lenger i min 18.uke, men i min 20.!!! ) Vi venter en liten gutt, og her får dere sett det nyeste bildet (bl.a.) http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/442649 Min nye termin er 26.januar... Jippi=) Ultralyd-bildet ble tatt på tirsdag.
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Så gøy da!!Jeg skal på UL i morgen, håper jeg er lenger på vei jeg også! Kjempe fin mage da,men liten..min er stor i forhold..kan se den på nicket mitt! Jeg har termin 29 januar så da er vi ganske likt!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Kjempefine bilder!!! Takk for titten :0) Søt mage forresten..
Gjest Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Så fine bilder.. Det blir en nydelig liten gutt, skjønner jeg!! Lykke masse til!
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Åå, kjempefin mage!! Du ser jo gravid ut allerede, det er så utrolig fint syns jeg! Gleder meg til min blir slik ) Du har kanskje vært på ul når du er innpå her igjen.. Hvordan gikk det? Var du lenger på vei, og fikk du vite kjønn? (hvis du ville vite det da).
Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Ja, han hadde en kjempesøt profil på ansiktet, hehe.. *Stolt* Så så alt ut til å stå bra til med den lille, han har til og med svelget fostervann på bildet, så svelgerefleksen er i gang ;o) Lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå