JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Jeg SKAL virkelig slutte før jeg blir gravid, og jeg SKAL bli gravid snart. Men det er så utrolig kjipt. Hver gang jeg prøver å slutte så tenker jeg "dette er jo kjempelett" i noen dager, men så plutselig før jeg vet ordet av det så sitter jeg med sneipen i munnen igjen. Hva skal til for at jeg skal klare å holde meg helt unna da. Det virkere jo så lett hver gang, helt til jeg røyker igjen uten å skjønne helt hvordan det skjedde liksom... ???????????????????????????????????????????????????
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Det skulle jeg gjerne gitt deg svaret på, om jeg hadde hatt det. Har holdt meg i nesten en måned nå, men sprakk i går. Bare en og jeg blei så dårlig at jeg veit jeg ikke starter igjen nå, men det er likevel en skikkelig selvtillitsknekk... Du må bare motivere deg konstant og vær forberedt på å måtte overtale deg selv til å fortsette med sluttinga mange ganger, uansett hvor teit det høres ut før du er midt oppi det.. Lykke til:)
Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg røykte til og med uke 18, da jeg var på min første ultralyd.. da jeg fikk se ungene på skjermen, så ble d plutseli helt virkeli at jeg hadde barn imagen, å slutta på dagen for demmes del.. Hadde prøvd å slutte før ul også, men klarte det bare ikke.. det skjedde bare en psykisk endring inne i meg da jeg fikk se barna, og sidn har jeg ikke rørt røyk, å nå er jeg i uke 24 =)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 Men jeg vil så gjerne klare å slutte FØR jeg får barn i magen liksom. Blir så sint på meg selv !!!
lizalita Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 hei jeg har prøvd å slutte maange ganger har røyka i 10 år det eneste som fikk meg til å slutte å røyke var når jeg ble gravid! det var rette tiden for meg ...sluttet på dagen hadde ett h... i noen uker meg det var verdt det! har du prøvd hypnose eller akupunktur? men lykke til du klarer det vell når din tid har kommet:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå