Gå til innhold

Det skal ikke være lett..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Er også i dine sko... Jeg vil ha baby, men sambo er ikke helt klar til dette igjen...

Jeg har hintet frem litt sånn innimellom at jeg har lyst og vil ha før jeg har fylt 27.. Har da 3 år igjen=o)

Planen da er å kanskje ha 2-3 barn da=o) Har en sønn fra før...

Vil så gjerne ha nåååå=o)

Du kan jo "mase" litt en gang i blant... eller spør han om det er greit at du slutter med pillen, Hvis du går på dette, og hvis du skulle bli gravid så ville det kanskje ikke gjøre noe=o)

Lykke til=o)

Hei

Prøv Geddy-metoden. Bare si at du slutter på p-piller og hvis han ikke ønsker å bli far enda er det han som får stå for prevensjonen (trenger jo ikke si det så strengt da:-) Jeg prøvde å forklare litt hvorfor jeg ville slutte:

Jeg merket at jo mer jeg ble baby-syk, jo mindre viktig ble pillen. Glemte jeg å ta den en dag, tenkte jeg at jeg tar den bare dagen etter eller dagen etter det igjen.. Jeg synes ikke det ble riktig å holde på slik derfor overlot jeg ansvaret for prevensjon til han..

Vi har ikke brukt prevensjon siden han fikk ansvaret:-)

Jeg har prøvd din metode! :P Men det han sa da var at da får vi heller ha oralsex til du har fått unge! Haha, er det mulig?

Han ville IKKE bruke kondom nei..

Han sier han vil vente til rundt sommer`n 07, men jeg vet rett og slett ikke om jeg klarer å vente så lenge. Det gjør ordentlig vondt, og savnet etter en baby er så inderlig stort! :(

Så jeg må bare fortsette å spise pillene til han sier jeg kan slutte! :(

Eller synes dere at jeg skal slutte på de når jeg er ferdig med de bretta jeg har her hjemme? Harp-piller til ut året ihvertfall.

Han klarer vel ikke å IKKE ha sex? Hehe..

Eller er det dårlig gjort av meg? (Det er jo ikke bare MITT ansvar å passe på at prevensjonen er i orden?)

Hei,

Skjønner fortvilelsen, men man er to om ting, og særlig når det gjelder barn.

Vet ikke alderen din, men menn er jo gjerne litt"tregere" enn oss. En annen ting er at noen finner det med barn litt mer skremmende enn andre.

Viktig å snakke om det, og ikke lur han, det vil bare nesten garantert skape splid. Et forhold er bl.a bygd på tillit, så ikke vær den som svikter der.

Gi det tid, vær med venner/bekjente som har barn, så kanskje lysten kommer.

Lykke til

:o)

Han har lyst på barn, så det er ikke der det ligger. Så jeg skjønner liksom ikke HVA det er vi venter på.. Når alt ligger til rette, og begge har lyst på.

Jeg har ingen planer om å lure han, er du gal. Jeg har sagt akkurat hva jeg mener, og hva jeg har lyst til. Men så er det de ekstra mnd han vil vente da.. Spør meg ikke hvorfor!

Det er jo HAN jeg vil ha barn med, så jeg har jo ikke noe annet valg enn å vente! Det er bare såå frustrerende! =(

Men takk for svar! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...