Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vart pa min andre ultalyd i utlandet. Et fantastisk tilbud her nede.Mye oftere enn her i Norge. Men doktoren forklarte at hun er ca 10 dager for liten enn i fohold til hvor mange uke jeg er pa vei.Er 25 uker pa vei.Noen som vet litt om det? Fikk vitamintilskudd og beskjed om a spise mer,men foler jeg spise hele dagen.Ellers sa doktoren at alt sa bra ut. Pa orhand takk. Klem fa kati

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig at ultralydterminen din ligger 10 dager etter menstermin. Et forholdsvis stort hopp, men i følge jordmor jeg var hos i går, ikke uvanlig.

Skrevet

Min jente var liten i forhold til mensterminen min.. Men hun ble født velskapt og nydelig hun.. Så det er nok ganske vanlig.. Bare spis normalt godt du... Og slapp av :0)

Skrevet

Hei! Jeg har motsatt problem jeg, vi er så heldig å ha blitt gravide med prøverør - så vi vet nøyaktig når alt skjedde, og har derfor en ganske nøyaktig termin... :)

MEN når vi var på UL sa jordmor at barnet er så stort at hvis hun ikke hadde visst bedre hadde hun satt terminen frem 12 dager! Så min er 12 dager for stor. :) Ups...

Sikkert vanlig med litt variasjon, eller? :) Både inni magen og utenfor! Vi får satse på det, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...