CecilieTerese Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Jaja, er nå 5 dager over terminen 25\8. Var i dag på min siste kontroll hos lege. Får håpe det skjer noe kjapt nå, ligger med sammentrekninger nå, men men, har sluttet å håpe at det tyder på noe. Men iallefall, nå har jeg fått dato for igangsettelse, å det er onsdag 6. September, så uansett hva så går jeg ikke lengre en til neste onsdag hurra hurra for det iallefall
monicah Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Heldig gris:-) Har samme termin som deg, men blir ikke satt igang før 8/9 :-)
CecilieTerese Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 er du også førstegangsfødende?
monicah Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Nei, har en vanlig fødsel, og en tvillingfødsel med KS fra før. Hvor skal du føde?
CecilieTerese Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 åkej, er førstegangsfødende, kanskje derfor de tar meg litt tidligere.. Skal føde på UNN i Tromsø. du da?
monicah Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal føde i Stavanger, men de har ulike rutiner rundt i hele landet. Noen plasser venter de faktisk 3 uker, slipper ivertfall det :-) Vi får håpe at ting skjer av seg selv, så slipper vi å bli satt i gang :-)
Winterlady Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Å det er min bursdag! En fin dag å bli født på det ! Håper tulla i magen min kommer ut før det slik at hun slipper å dele fødselsdag m sin mor .
CecilieTerese Skrevet 31. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2006 e det garantert at det skjer nåkka når dem sett igang, å e det sånn at fødselen e vanskeligar da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå