Gå til innhold

Jeg ble flyttet hit jeg da!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit...

Jeg er 21 år (blir 22 i nov) og venter nr 2 i januar. Jeg har termin den 28, så på meg kan det lik så godt bli et februar barn. Jeg kommer fra sør trøndelag, og er gift med en på 24 (blir 25 i nov), og vi har en sønn fra før.

Fikk ikke vite kjønn på UL selv om vi ville det. Så vi lever i spenningen...

MVH

Er ikke bare bare å kjøpe nøytralt... jeg sliter veldig med å finne nøytrale klær i venninnegaver... denne gangen ville vi vite kjønn (av praktiske årsaker som du sier), så jeg har vært vill og gal og kjøpt et par jenteklær til mageknøttet :)

Jeg er 26 år, har ei lita jente på 2 1/2 år, og venter ei jente til 8.januar. Jobber for tida i Trondheim, men pendler til en liten kystkommune dit vi nettopp har flytta. Storkoser meg med å vente nok et barn :) Mer kos denne gangen, siden det var halvveis planlagt og vi faktisk har råd til mer enn knekkebrød nå...

Lykke til videre, A83! Og velkommen hit til januarklubben :)

Ja, velkommen til Januarklubben! Var på UL i går og redd for å måtte flytte til februar, men det slapp jeg heldigvis - alle de bra folkene er jo helt klart her inne!

Jeg er visst senior i gjengen, 33 i forrige uke, venter gutt nr 2 25/1 og har omsider kommet meg over skuffelsen over ikke å få kjøpe masse søte små rosa klær denne gangen heller... Bor i utkanten av utkanten (=kystkommune i Nordland) og stortrives der, men savner sterkt kontakt med andre med BarniMagen, så det får jeg heldigvis her!

Annonse

Jeg bor i Malvik kommune (nabo til Trondheim) sammen med min mann og vår gutt på 2 år. Har bodd i Trondheim fra 1995 til i november i fjor. Flyttet på oss så vi fikk litt større plass + egen hageflekk..

Jeg er 31 år. Så litt "gamla" jeg også...

Venter en gutt i slutten av januar :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...