emmi - 15.03.08 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Heisann. Leste nettopp en anbefaling om å bruke spesiell BH for gravide (på babyverden-siden). Er det noen som vet noe om dette? Skal være bedre enn BH med bøyler, da de kan føre til melkepropper hvis de klemmer. Hvor får en kjøpt slik BH?
selfangerkjerringa Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg har prøvd spileløse bh'er, men har ikke nubbsjans til å bruke det siden de ikke gir god nok støtte til min lekre smekre E-cup. Jeg nekter å risikere skulderproblemer og smerter så jeg ikke kan bære mitt barn, når jeg har brukt spile-BH de siste 10 åra og ammet et barn i 13mnd uten så mye som et snev av brystbetennelse eller melkepropper
Gjest Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Er også DD/E og kjøpte en "vokse-bh" uten spiler på ZIP da jeg gikk gravid med førstemann. Den hadde faktisk utrolig god hold, og brede skulderstropper, men må innrømme at de vanlige bh-ene med spiler er min favoritt også. Får liksom litt penere utseende i frontpartiet!;-) Har også ammet uten problemer og aldri hatt snev av brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå