Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 fra BIM.............. Nå skal jeg se om jeg karer å holde meg unna en stund. Vil ikke si hvor kenge, for hvis jeg kjenner meg selv rett så holder det ikke så lenge..... Men føler at nå har jeg vært her inne lenge og det skjer jo ingenting med meg...... Så denne pp skal jeg i alle fall prøve å holde meg borte og så får vi se på om det hjelper på å bli gravid! Jeg lover uansett å gi dere en tilbakemelding på om det er noe vits i å holde seg unna og om hvordan denne pp ender:) KOmmer til å savne dere masse jenter! Dere har vært til uvurderlig hjelp her inne for meg! Det setter jeg stor pris på! Må få sende en ekstra hilsen til deg Kirsty og krysser fingrene for at den sitter for deg igjen i august i år også! Og at denne gangen vil den klamre seg fast i 9 mnd:) Du har vært god å ha her inne og vi har mange ting til felles:) Vil ønske dere andre også masse lykke til! Jeg gleder meg allerede til å kikke innom her om 3 ukers tid for å se om denne pp har båret frukter for dere! STOOOOR KLEM
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hei Maddemor! Syns du er flink jeg, som tar en bim-pause. Kan nok hende det ihvertfall tar vekk fokuset en stund=) Krysser fingrene for deg og håper du er tilbake om 3 uker med positiv test!!! Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå