Gå til innhold

Klinikk Hausken i Haugesund..

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen var her for noen få uker siden og fikk beskjed om at vi ikke kom til å få det til på hjemme bane. Jeg hadde manglende eggløsning og mannen ikke nok soldater .

Synes i grunn klinikken tok så lett på det .. Var så fort gjort en sperm prøve og en ultralyd av meg så var det hele gjort . Prøverør på dere ja!

Legen og de andre ansatt virket alle veldig ok , men det var liksom så enkelt å fort gjort å tråkke i hjel alle våre drømmer.

Hvilke opplevelser har dere her i fra? hvis det er noen som har brukt samme klinikk..

Er det mange som drar rett til privat klinikk og begynner forsøk der istede for å sette seg på venteliste? noen som vet hvor lang vente listen er?

Hilsen lille humørsvingende meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6136238-klinikk-hausken-i-haugesund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har hatt samme opplevelse som deg. Var på utredning, vi fikk riktignok beskjed om at det er mulig for oss å få det til selv, men samtidig anbefalte han IVF noe voldsomt, som om det var eneste løsningen. Vi hadde sædprøve (har bare tatt sædprøve den ene gangen) og jeg hadde innvendig UL, og det var det. Ingen blodprøver, han mente det ikke var vits med lap. Ingen vits med noen hormoner for noen av oss. Jeg syntes også de tok for lett på det, og sitter igjen med en del spørsmål. Jeg har bestemt meg for å ta en ny sædprøve av mannen senere i høst for å se på kvaliteten da.

Samtidig var det jo godt å få vite at man kunne "gjøre" noe, dvs IVF. Men hele prosessen var for rask.

Hei

Vi er ett par fra Bergen som benyttet oss av fritt sykehus valg. Så endelig er vi gravid etter hjelp fra Haugesund sykehus. Der er avdelingen og de ansatte helt utrolige.Så vis dere får støtte fra staten så anbefaler jeg på det sterkeste att dere tar kontakt med sykehuset!!!

Lykke til

Kommer derfra i dag. Kjempe fornøyd! De er så kjekk og grei, og bryr seg om deg. :-) Han har langt erfaring, vet du, og ja, det kan virke hardt å høre - men så er det nå en gang slik med mange av oss... :-)

Nå ligger 7 av våre egg til befruktning... :-) Skal sette inn på lørdag :-)

Heisann!

Kan være litt sånn samlebåndsfølelse dette med prøverør. Og grunnen er vel fordi det er så mage av oss etter hvert som trenger hjelp... Og ventelistene er laaaange.

Vi holder til på Haugesund sjukehus(der Hausken og Elise) jobba før. Er veldig fornøyd med avdelingen der, koselige folk! Alt går fort og kjapt, men tenker som eg skreiv ovenfor at vi er så mange som skal dele denne kaka... Var litt snurt første gang eg og over kor fort alt skulle gå...

Lykke til!

Annonse

Ja, jeg er først og fremst glad for at det kanskje er hjelp å få! Men vi prøver selv noen måneder og så er det på'n med prøverør etter jul regner jeg med. Når man hører hvor mange som selv blir gravid etter halvannet til to år uten prøverør så klarer jeg ikke la være å føle at vi "kjøper" oss et barn, men vi lever nå engang i disse moderne tider..

Takk for svar..

Ingen tvil om at det er tungt å høre..

Ser det var en av dere som nevnte at hvis vi fikk støtte fra staten var det absolutt til å anbefale haugesund. Har vi ikke alle krav på støtte? det er vel en topp på alderen, men jeg er nok langt unna den .. Er 21 år ..

Noen som vet hvor lenge ventelisten egentlig er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...